۰
plusresetminus
ترامپ:

هواپیمای 747 اوباما هوا را آلوده می کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
دونالد ترامپ گفت: اوباما براي سخنراني درباره تهديدات تغييراتي با هواپيماي اختصاصي سفر مي کند و هواپيمايش هوا را آلوده مي کند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري هيل، دونالد ترامپ نامزد جنجالي و پيشروي حزب جمهوريخواه در انتخابات آتي رياست جمهوري آمريکا، باراک اوباما رئيس جمهور اين کشور را به دورويي متهم کرد و گفت اوباما براي سخنراني درباره تهديد هاي تغييرات اقليمي با هواپيماي اختصاصي رياست جمهوري به اين طرف و آن طرف مي رود که هواپيمايش خود به شدت هوا را آلوده مي کند. 
 
ترامپ در سخنراني انتخاباتي خود در آيووا گفت اوباما در حالي از کاهش آلاينده ها صحبت مي کند که با هواپيماي قديمي هفتصد و چهل و هفت خود بر فراز هاوايي پرواز مي کند و موتور هواپيماي قديمي اش هوا را پر از آلاينده کرده است. 
 
وي افزود اين در حالي است که وي درباره گرم شدن زمين و کاهش آلاينده هاي مبتني بر کربن نيز سخنراني مي کند. 
 
ترامپ تصريح کرد اگر فردي واقعا طرفدار کاهش سطح آلاينده ها باشد اصلا چنين هواپيمايي سوار نمي شود. 
 
وي افزود فکرش را بکنيد اوباما با اين هواپيماي هفتصد و چهل و هفت به هاوايي مي رود و بر مي گردد و درباره گرم شدن زمين سخنراني مي کند. اين نامزد جمهوريخواه همچنين ماليات بر آلاينده هاي مبتني بر کربن را يک کلاهبرداري توصيف کرد. 
 
ترامپ در ادامه گفت به من يک قبض داده و گفته اند که اين قبض دو هزار و دويست دلاري قبض ماليات کربن است. چه کلاهبرداري بزرگي، هواپيماي خصوصي من يک هواپيماي خوب است و بازدهي موتورش بسيار خوب است و هوا را آلوده نمي کند.
کد مطلب : ۱۲۷۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما