۰
plusresetminus

اولین گروه دانشجویی شیراز عازم راهیان نور شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
نخستین گروه از دانشجویان خواهر دانشگاه شیراز به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از شیراز، 250 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه شیراز صبح امروز به‌عنوان نخستین گروه دانشجویان این شهر به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در حاشیه این اعزام با بیان اینکه اردوی راهیان‌نور این دانشگاه به مدت چهار روز برگزار می‌شود اظهار داشت: دانشجویان در این مدت از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس مانند طلائیه، دهلاویه، خرمشهر، هویزه، اروندکنار و... بازدید می‌کنند.
عباس توانا با اشاره به تبلیغات فرهنگی دشمن در عرصه جنگ نرم، گفت: راهیان‌نور فضای معنوی خوبی را فراهم می‌کند که از نزدیک با فرهنگ ایثار، شهادت و زندگی شهدا ارتباط‌ برقرار کنیم و در عرصه جنگ نرم مؤثر باشیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تبلیغات راهیان‌نور در فضای مجازی، رسانه‌ها و به‌صورت چهره‌به‌چهره را ضروری دانست و تصریح کرد: زنده ‌نگه‌ داشتن آرمان‌های شهدا به‌عنوان یک رسالت بر عهده تمام افراد است.
توانا با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان از اهداف اردوهای راهیان‌نور است اضافه کرد: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی و جنگی هشت سال دفاع مقدس فرصت مناسبی است که باید از آن حداکثر استفاده صورت گیرد.
وی بیان داشت: برنامه‌ریزی مناسب در اردوی زیارتی راهیان‌نور باعث تأثیرگذاری بیشتر بر زائران مناطق جنگی دفاع مقدس خواهد شد و خاطره‌ای به‌یادماندنی برجای می‌گذارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، ولایت‌مداری و رعایت حجاب را از جمله پیام‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: باید این پیام به گوش همگان رسانده شود.
توانا با بیان اینکه شهدا فصل مشترک تمام جریان‌های سیاسی و سلایق گوناگون هستند ادامه داد: شهدا ادامه‌دهندگان راستین، ولایت‌مداران حقیقی و دلسوزان واقعی کشور بودند که آشنایی دانشجویان و نسل جوان با فرهنگ آنان، به‌ حتم دربردارنده پیشرفت جامعه خواهد بود.
کد مطلب : ۱۳۰۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما