۰
plusresetminus

ایران از فدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۱
مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ گفت: به تصمیم دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا به این فدراسیون شکایت کرده‌ایم و در حال پیگیری مسئله در دادگاه عالی ورزش هستیم.

به گزارش "حافظ نیوز" ،هوشنگ نصیرزاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما افزود: فدراسیون فوتبال آسیا گاهی به وسیله گروه هندی تبار و گاهی به وسیله گروه مالزیایی تبار اداره می شود که مالزیایی تبارها به دلیل تمایل به اعراب هر زمان مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند مشکلاتی را برای فوتبال ایران ایجاد کردند.
 
وی با بیان اینکه همه این رفتارهای فدراسیون فوتبال آسیا سیاسی است گفت: اکنون نفوذ کشورها بر فدراسیون فوتبال آسیا مادی است و حیات این فدراسیون به پول های کشورهای عربی بستگی دارد.
 
رئیس کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به تصمیم جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره برگزاری مسابقات تیم های فوتبال باشگاهی ایران با عربستان در عمان گفت: باید به این تصمیم تمکین و بازی کنیم.
 
وی گفت: بر اساس ماده 64 فیفا می توانیم از تصمیم فدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی های باشگاهی ایران و عربستان در عمان به دادگاه عالی ورزش شکایت کنیم.
 
نصیرزاده افزود: ممکن است فدراسیون فوتبال آسیا بر اساس ماده 84 آیین نامه برگزاری مسابقات تجدید نظرخواهی درباره این تصمیم را نپذیرد اما کمیته مسابقات برای برگزاری رقابت های باشگاهی ایران و عربستان در عمان تصمیم نگرفته است و فقط دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا نامه ای را برای فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کرده است.
 
کسرائی مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت: به تصمیم دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا به این فدراسیون شکایت کردهایم و در حال پیگیری مسئله در دادگاه عالی ورزش هستیم.
     منبع:خبرگزاری دانشجو
کد مطلب : ۱۳۶۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما