۰
plusresetminus

تجلیل از بیش از یکصد مربی قرآن کریم مکتب القرآن ثارالله (ع) با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
مراسم بزرگداشت روز معلم سه شنبه 14 اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان قرآنی لامرد برگزار می شود.
به گزارش "حافظ نیوز" ، حجت الاسلام منصوربرزگر، مدیرموسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (علیه السلام) از تجلیل بیش از یکصد نفر از مربیان قرآن کریم این مکتب القرآن، به مناسبت برزگداشت روز معلم با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت روز معلم سه شنبه 14 اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان قرآنی لامرد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مدیران و مربیان شعب و مراکز آموزشی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (علیه السلام) از سراسر کشور دراین مراسم شرکت می کنند و از بیش یکصد نفر از مربیان و معلمان مدارس قرآن کریم تجلیل به عمل می آید.

دبیرمنطقه جنوب اتحادیه تشکل های قرآن وعترت کشوراظهار داشت: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر 2 روزه خود به شهرستان قرآنی لامرد از مراکز آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم و مدارس ابتدایی و راهنمایی و هم مراکز مهدقرآن و پیش دبستانی تحت پوشش موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (علیه السلام) در شهرستان لامرد و جنوب استان بازدید خواهد کرد.

حجت الاسلام برزگر تاکید کرد: پس از گذشت بیش از 24 سال از فعالیت موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (علیه السلام)، هم اکنون به فضل الهی بیش از 10 هزار مربی قرآن کریم در شعب و مراکز این موسسه در 22 استان کشور مشغول به فعالیت و تدرس قرآن کریم هستند.

عضو بنیاد بین المللی حفظ قرآن کریم با اشاره به راه اندازی مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم در شهرهای شیراز، قم و لامرد خاطرنشان کرد: اولویت اول موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (علیه السلام) در سال جاری تربیت حافظان قرآن کریم در تمامی شعب و مراکز آموزش قرآن کریم موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (علیه السلام) در سراسر کشور است.

حجت الاسلام برزگر ابا یادآوری این مطلب که هم چنین از تعدادی از حافظان قرآن کریم قبول شده در آزمون حفظ قرآن وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی باحضور معاون وزیر و مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل خواهد شد، یادآور شد: مراسم بزرگداشت روز معلم در  مراکز مهدقرآن و پیش دبستانی ثارالله (علیه السلام) نیز به صورت همزمان از یکشنبه 12 اردیبهشت به صورت همزمان آغاز و تا 14 اردیبهشت ماه در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۳۸۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما