۰
plusresetminus

آقای هاشمی! دستاوردهای برجام را بگویید تا ما شرمنده شویم!

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲
امام جمعه ایوان گفت: آماده شنیدن دستاوردهای برجام و شرمنده شدن هستیم.
به گزارش "حافظ نیوز" ،حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: دیدار دختر هاشمی رفسنجانی با وهابیت را محکوم می‌کنم، به هر حال نام آیت‌الله روی آقای هاشمی بوده و آیت‌الله یعنی نشانه خداوند، اما دیدار دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با دشمنان دین خدا و حرکات گذشته مانند زیارت قبر شاه و یا دیدارهایی که در آمریکا صورت گرفته همه نشانه این است که آیت‌الله روی فرزندان خود و تربیت آنها اثرگذار نبوده است.
وی به برجام اشاره کرد و ادامه داد: آرزو دارم دولتمردان جمهوری اسلامی بتوانند مشکلات مردم را به ویژه در حوزه اقتصادی رفع کنند، مقام معظم رهبری بارها تذکر فرمودند که مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنید تا ایمان مردم از دست نرود.
امام جمعه ایوان اضافه کرد: با وجود اینکه همه دعا کردیم که برجام موفق باشد، اما برنامه‌هایی در برجام انجام گرفت که نتیجه‌بخش نبود و دولتمردان گول دشمن را خوردند.
لروند تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست، اما سران دولت اعلام کردند که در روز برجام همه تحریم‌ها برداشته می‌شود که در عمل اینچنین نشد؛ در همان روزهای اول با توجه به شناختی که از آمریکا داشتیم به این اعتماد دولت انتقاد کرده و مباحثی را طرح کردیم اما به هر حال نقد را تحویل داده و نسیه را گرفتیم.
امام جمعه ایوان افزود: اورانیوم‌های غنی شده را تحویل دادیم اما در عوض چیزی نگرفتیم که جای تاسف فراوان دارد؛ با این وجود مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام می‌کند که برجام ثمرات زیادی داشته ولی این دستاوردها محرمانه است.
لروند ادامه داد: اگر برجام ثمرات داشته که مردم از آن خوشحال می‌شوند مگر می‌شود چیزی که مردم را خوشحال می‌کند در پرتو محرومیت قرار گیرد، فقدان پرداختن به ثمرات برجام نشان‌دهنده بی‌صداقتی دولت است.
وی اضافه کرد: دولت اگر قصد سربلندی دارد و می‌خواهد اعتماد مردم را جلب کند و به قول خودش اعتماد تریبون‌‌ها را به دست آورد باید در قدم اول صداقت داشته باشد و دست از دو چهرگی بردارد و صادقانه با مردم سخن بگوید.
امام جمعه ایوان با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی در خصوص اعلام دستاوردهای برجام از سوی دولت و شرمنده کردن منتقدان تصریح کرد: من به عنوان یک منتقد برجام آمادگی شنیدن دستاوردهای برجام را دارم تا شرمنده زن و بچه‌ام شوم و مورد نصیحت آنان و مردم قرار گیرم.
لروند خاطرنشان کرد: طرح این سخنان جزء اینکه منجر به ناراحتی مردم می‌شود نکته دیگری را به همراه ندارد، امیدواریم دولتمردان به خود آمده و گول دشمن را بیش از این نخورند و در دفاع از کشور همان راهی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند که چیزی جزء تحقق اقتصاد مقاومتی نیست را طی کنند.
 
کد مطلب : ۱۳۹۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما