۰
plusresetminus
شهردار شیراز در بازدید از جشنواره «سالی نو طرحی» در محور حافظیه:

جشن نوروزی ما مرهون خون شهدا است/ شیراز را شهر انسان‌محور می‌سازیم

تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
شهردار شیراز گفت: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، شهر را انسان‌محور خواهیم کرد تا مأمنی برای رفاه و آسایش مردم باشد.
جشن نوروزی ما مرهون خون شهدا است/ شیراز را شهر انسان‌محور می‌سازیم
به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس، شهردار شیراز، رئیس و نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از محور حافظیه و غرفه‌های آن بازدید کردند.
شهردار شیراز در این مراسم بر روی صحنه آمد و به گفتگویی صمیمانه با مردم پرداخت.
وی در ابتدای سخنانش از حس خوب خدمتگزاری به مردم گفت و ابراز داشت: افتخار می‌کنم که خدمتگزار شیراز و مردم آن هستم و بسیار خرسندم که میزبان مردم عزیز ایران از تمامی نقاط کشور هستیم.
حیدر اسکندر پور از راه افتادن پویش «من شیراز را دوست دارم» در فضای مجازی خبر داد و بیان داشت: کسانی که در این پویش شرکت کنند و عکس‌های خود را در فضای مجازی با این عنوان منتشر کنند، در پایان تعطیلات عید به تعدادی از آن‌ها جوایزی نفیس و ارزشمند اهدا خواهیم کرد.
وی آرامش خاطر و امنیت کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: اگر اکنون می‌توانیم جشنی برگزار کنیم، امنیتی که اکنون داریم همه را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم، کسانی که جان خود را برای ایران فدا کردند و من از اینجا بر خانواده‌ها و به‌ویژه مادرهایشان درود می‌فرستم.
شهردار شیراز از همدلی شهرداری و شورای شهر در ساختن شهر انسان‌محور گفت و اظهار داشت: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز شهر را انسان‌محور خواهیم کرد تا مأمنی برای رفاه و آسایش مردم باشد.
وی در توضیح پروژه‌های سال جدید عنوان کرد: قول می‌دهم در سال 97 پروژه‌های انسان‌محور را شروع کنیم تا شهر را برای زندگی مردم زیست‌پذیرتر کنیم.
این مقام مسؤول ضمن تأکید برجستگی‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی شیراز بیان داشت: امروز امثال حافظ، سعدی و شاهچراغ تنها متعلق به شیراز نیستند بلکه متعلق به کل جهان می‌باشند و امیدواریم که در سال‌های آتی شیراز را در سطح جهانی ببینیم.
وی در آخر از آرزویش برای مردم گفت: آرزو می‌کنم که مردم شیراز بتوانند از آرامشی که ایجاد می‌شود نهایت بهره را ببرند و کسانی که به این شهر وارد می‌شوند احساس کنند این شهر متعلق به خودشان است.
کد مطلب : ۱۹۱۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما