۰
plusresetminus
رسانه صهیونیست:

اسرائیل در جنگ آینده شکست خواهد خورد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰
یک رسانه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در هر جنگ آینده این رژیم با شکست سختی روبرو خواهد شد.
به گزارش حافظ خبر، رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعتراف کرد: جنگ آینده اسرائیل را خواهد لرزاند همانطور که در جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ به لرزه درآمد و امروز ششم اکتبر سالروز جنگ سال ۱۹۷۳ است که همچنان لرزه بر اندام می اندازد.
صهیونیستها به شدت نگران اوضاع جبهه داخلی خود هستند و هر چند کوشیده اند که با برگزاری مانور جنگ احتمالی با حزب الله را تمرین کنند و بودجه هنگفت ۳۰ میلیارد شیکلی برای ارتش خود اختصاص داده اند تا جبهه داخلی آنرا از حملات موشکی اعم از غزه یا شمال و موشک های حزب الله در امان بدارد؛ اما جبهه داخلی این رژیم به شدت نگران است.
با همه تلاشی که مقامات رژیم صهیونیستی به عمل می آورند تا به جبهه داخلی خود درباره جنگ آتی با حزب الله اطمینان دهند اما به اذعان محافل رسانه ای صهیونیست، اسرائیلی ها به سامانه های دفاعی خود اعتمادی ندارند.
اما در کنار ترس مقامات صهیونیست از جبهه داخلی، نگرانی دیگر که به ویژه از زمان جنگ ۳۳ روزه آنها را رها نکرده است بحث ناکارآمدی نیروی زمینی ارتش این رژیم است؛ که عملا در جنگ هایی که تل آویو با حزب الله لبنان و حماس داشته، ارتش کارایی لازم را  نداشته و بیشتر به نیروی هوایی خود روی آورده است که آنهم به اذعان خود صهیونیستها برای رقم زدن سرنوشت جنگ به تنهایی کافی نیست.
گزارش های رسانه های رژیم صهیونیستی، از افزایش تعداد نظامیانی که در نیروی زمینی اسرائیل در جلسات روان درمانی ارتش این رژیم شرکت می کنند، حکایت دارد.  نظامیان صهیونیست از ماموریت های جنگی می ترسند و برخی از آنان  نیز از خدمت نظامی فرار می کنند.
کد مطلب : ۲۱۸۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما