۰
plusresetminus
مدیر فرهنگ وارشاد اسلامی فارس:

مدیریت فرهنگ وارشاد کازرون 25 سال جوان شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴
باصدورحکمی از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس ،حسین فروزنده سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کازرون منصوب شد.
مدیریت فرهنگ وارشاد کازرون 25 سال جوان شد
به گزارش حافظ خبر، آیین تکریم و معارفه رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون  با حضور امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ،نماینده مردم شهرستان کازرون وکوهچنار در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ودیگر اعضای شورای اداری  برگزار شد.
حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون در مراسم  معارفه سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کازرون اظهار کرد: زندگی انسان در طول تاریخ همیشه دستخوش تغییر و تحول در ابعاد مختلف بوده و تغییر در زندگی بشر امری طبیعی است و بروز اندیشه‌های جدید موجب رشد و بالندگی می‌شود.
 
حجت‌الاسلام صباحی  اظهار داشت: هنگامی که رهبری می فرماید فارس باید در قله باشد یعنی  مدیریت دستگاه های دولتی  به مدیرانی  توانمند سپرده شود. امید است با حضور یک جوان پرشور ،خلاق  و توانمند در مسند مدیریت فرهنگ کازرون تلاش شود  تا کازرون را در قله  فرهنگ وهنر اسلامی قرار گیرد.
وی کار کردن در حوزه فرهنگ و هنر را بسیار سخت اعلام کرد و افزود: ایجاد یک تحول کوچک در حوزه فرهنگ از ده‌ها پروژ‌ه‌ی عمرانی دشوارتر است.

نماینده ولی فقیه درشهرستان کازرون با اشاره به پیشینه فرهنگی شهرستان کازرون گفت: برای کار فرهنگی در این شهر دست مان پر است با پیشینه و پیشکسوتان بسیار توانا کار فرهنگی در کازرون کار سختی نیست لذا این هنرمدیریتی  ماست که همه نهادها کار فرهنگی انجام دهند.
حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه نگذاریم افتخارات شهرستان  از ذهن نسل جوان دور شود اظهار کرد:یاد آوری افتخارات  فرهنگی وادبی شهرستان ومعرفی مفاخر کازرون به نسل جدید بایستی مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این آیین و با حضور مسئولین از زحمات حجت الاسلام جلالی  تقدیر و حسین فروزنده به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون معرفی شد.
کد مطلب : ۲۵۵۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما