۰
plusresetminus
معاون استاندار فارس:

احیای واحدهای تولیدی راکد در اولویت برنامه های معاونت اقتصادی استان

تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۳
ربانی زاده در جلسه کارگروه احیای واحدهای سرمایه گذاری راکد فارس گفت:۱۵۶۷ واحد تولیدی راکد در استان داریم که قرارگاه کوثر باید با در نظر گرفتن راهکار فعال سازی هر کدام، بنگاه های راکد را جهت برگشت به چرخه تولید ، اولویت بندی کند.
به گزارش حافظ خبر،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر این که قرارگاه کوثر باید سرعت دهنده و تسهیل گر باشد تا با راهبری دستگاه های اجرایی و مسئول حوزه اقتصادی و اشتغال استان از طریق انجام وظایف سازمانی رشد تولید محقق شود افزود: باید مشکلات این واحدها از جمله نداشتن منابع مالی ، مشکلات  حقوقی و مشکل  بازار فروش را برطرف کرد و نباید هیچ مانعی بر سر راه فعال سازی واحدهای تولیدی راکد قرار گیرد.
 
وی با بیان این که نهاد ریاست جمهوری، برای فعال سازی واحدهای راکد عزم جدی دارد افزود: در فارس هم ان شا الله  این کار مهم محقق خواهد شد و در کنار آن، به سرمایه گذاری هایی جدید هم توجه می شود.
 
 ربانی زاده با بیان این که فعال کردن واحدهای راکد بسیار باصرفه تر از سرمایه گذاری جدید است گفت: به همین دلیل اولویت مدیران اقتصادی استان باید راه اندازی دوباره این واحدها باشد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی قوا برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، گفت: هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری پذیرفته نیست و باید همه پای کار باشند و کسی حق مانع تراشی ندارد.
 
وی تاکید کرد: هر ماه باید فعالیت دستگاه های مرتبط با فعال سازی واحدهای راکد علاوه بر ارائه به صورت گزارش در کارگروه، در اختیار دستگاه های ذیربط و رسانه ها قرار گیرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما