۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

روابط عمومی باید در جایگاه نقدپذیری باشد 

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۵
شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه یکی از مهمترین موارد در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نقدپذیری است، گفت: روابط عمومی باید جایگاهی باشد که پیشنهادات و انتقادات مردم را دریافت و به مسؤولین و سایر کارکنان دستگاه منعکس کند.
روابط عمومی باید در جایگاه نقدپذیری باشد 
به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی با تبریک فرارسیدن روز “ارتباطات و روابط عمومی” به کلیه فعالان این عرصه به‌ ویژه کارکنان مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و مسؤولین است و باید از روابط عمومی انتظارات چندگانه داشته باشیم. 

او با اشاره به اینکه روابط عمومی باید پل ارتباطی چندگانه بین مردم و شهرداری باشد، افزود: در این مجموعه باید اقدامات در دست انجام شهرداری به نحو درست و شایسته اطلاع‌رسانی شود. 

به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز؛ یکی از مهمترین موارد در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نقدپذیری است و روابط عمومی باید جایگاهی باشد که پیشنهادات و انتقادات مردم را دریافت و به شهردار، معاونین و سایر کارکنان این دستگاه منعکس کند تا در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شود. 

اسدی همچنین از اصحاب رسانه و سایر فعالان تلاشگر در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما