۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

نشست هم اندیشی خبرنگاران با رییس شورای شهر شیراز 

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳
رئیس شورای شهر شیراز ضمن تبریک هفته دولت در این جلسه هم اندیشی گفت: در مدت این دوسال که در کمیسیون بودجه حضور داشتیم سخنان خبرنگاران را زیاد شنیدم و نظرمان این بود که در هفته خبرنگار در خدمت عزیزان باشیم و نقطه نظراتشان رو بشنویم .
حسینی ضمن بیان اینکه، امروز جلسه ما به صورت گفتگو است، بیان کرد:  اولین بخش این جلسه این است که بدانیم چه وظایفی درقبال مردم داریم، نخستین مورد اطلاع رسانی سریع تر و دقیق تر داشته باشیم ، دوم، ارتباط مردم و شورا را با وجود شما خبرنگاران گسترش دهیم برای بالا بردن کیفیت کار شورا است.

این مقام مسئول اضافه کرد: سومین مورد نقدهایی که اصحاب رسانه بر سیستم شورا  بر اساس دیدگاه های خلاقانه دارند، چرا که شماها جدا از کار خبری، می توانید دیدگاه ها و نقد های سازنده ای بر روی روند کار شورا چه تخصصی و چه عمومی داشته باشید.

وی ادامه داد: مسئولین به شدت نیازمند نقد ها و ایده های شما خبرنگاران هستند، چرا که شما در میان مردمید و با مشکلات جامعه دست و پنجه نرم میکنید و شورا و شهرداری همه باید یک فکر داشته باشند تا بتوانند ارتقا کمی و کیفی شهر شیراز را رقم بزنند.

حسینی با بیان اینکه، رسانه رکن اصلی در فرهنگ سازی عمومی است، اظهار کرد:  مهمترین وظیفه مدیریت شهری ، ایجاد فرهنگ شهروندی است هدف ما این است که برای هر موضوعی در جامعه فرهنگ استفاده از آن مورد را در جامعه مردمی ایجاد کنیم .

حسینی در ادامه افزود : ما نیازمند فکر و اندیشه شما خبرنگاران هستیم چرا که با هم‌اندیشی و ایده‌های خلاقانه ای که مد نظر خبرنگاران است میتوان در عرصه های مختلف شهری پیشرفت کرد و قول خواهیم داد که از تفکرات و توان شما استفاده مناسبی کنیم .

در پایان این هم اندیشی رضا جاویدی مدیر روابط امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت:  وجود این نشست های هم‌اندیشی باعث پیشرفت در کار مسیولین و حتی خود خبرنگاران میشود چرا که نگاه عمیق در مسائل باعث میشود خدمت رسانی بهتری به مردم شهر شیراز داشته باشیم.

جاویدی ادامه داد: شوراها و شهرداری فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اند و باید در مدت زمانی نسبتا طولانی بتوانیم مشکلات را رفع و یا پیشگیری کنیم و  هم اندیشی و تبادل نظر با حضور اصحاب رسانه یکی از روش های بسیار عالی برای هر چه بهتر در روند موضوعات مختلف است .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما