۰
plusresetminus
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خبر داد :

٢٠ درصد کاهش پرداخت نقدی عوارض ساختمانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: در پنجمین دوره طرح کاهش عوارض ساختمانی، تخفیف به ٢٠ درصد رسید که برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، از هشتم شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه سال جاری ادامه دارد.
به گزارش حافظ خبر، حمیدرضا اسماعیلی بیان کرد: در پنجمین دوره طرح کاهش عوارض ساختمانی، تخفیف به ٢٠ درصد رسید که برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، از امروز هشتم  شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه سال جاری ادامه دارد.

بنا به اظهار این مقام ارشد در حوزه مالی و اقتصادی مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز؛ مؤدیانی که تاکنون‌ نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، تنها تا پایان روز جمعه هفتم مهرماه می‌توانند از فرصت ایجاد شده، استفاده کنند. 

او ادامه داد: مؤدیان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از دوره‌های این طرح پلکانی و نحوه پرداخت این عوارض به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.ir مراجعه کنند.

اسماعیلی با اشاره به توزیع قبوض عوارض نوسازی در سطح شهر گفت: مالکین می‌توانند برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری و یا ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir و یا ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir  نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز عنوان کرد: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض خود، شهرداری شیراز را در ارائه خدمات باکیفیت همیاری و در عمران، آبادانی و پیشرفت این کلان‌شهر، مشارکت می‌کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما