۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده :

برگزاری اردوی جهادی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹
برگزاری اردوی جهادی خدمات تخصصی مشاوره در شهرک سعدی ، حسینیه چهارده معصوم شیراز به همت بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز برگزار شد .
به گزارش حافظ خبر،   در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی ، محمدرضا جعفری مسئول بسیج دانشجویی مرکز گفت : در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و با توجه به نیاز سنجی که از محله سعدی انجام شد به همت اساتید برجسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز ، بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی سلامت دهکده سبز و به مناسبت روز دانش آموز پایگاه ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و خدمات مشاوره در حوزه های ازدواج ، اعتیاد ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری و تحصیلی در حسینیه چهارده معصوم شیراز برگزار شد .
جعفری افزود: با توجه به استقبال و مشارکت خوب مردم سعدی از این پایگاه و اردوی جهادی یک روزه که از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ برگزار شد ، ارزیابی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات تخصصی مشاوره بصورت دائم در حال انجام است، تا بتوانیم بخشی از سهم خود را در کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید و موجود در این محله را کنترل و یا کاهش دهیم .
او ادامه داد : این اردوی جهادی که با یاد دانشجوی فقید حسن صابری نژاد که از دانشجویان جهادی و بسیجی بود این مرکز برگزار شد .
در پارک سلامت روان حاجات ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای در تمامی حوزه ها در حال دایر شدن است تا با بهره گیری از پتانسیل اساتید بر جسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز وظیفه و رسالت اجتماعی خود را انجام و بتوانیم خدمتی هر چند کوچک را به همشهریان شیرازی ارائه دهیم .
وی افزود: بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، آمادگی دارد با مشارکت شهرداری شیراز ، پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات ، موسسات و نهادهای متقاضی چنین برنامه هایی را سطح شیراز برگزار نماید .
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما