۰
plusresetminus
اجتماعی:

اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در شهرستان لامرد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۰
معلمانی که با روحیه جهادی برای اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدرسه شهید خسروی لامرد پای کار آمدند.
به گزارش حافظ خبر، شکیب مدیر آموزشگاه  شهید خسروی لامرد از اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان دبستان این مدرسه با برگزاری کلاس های درس تقویتی خبر داد.

حمیده شکیب مدیر آموزشگاه شهید خسروی لامرد اظهار کرد: جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان کار تدریس دروس این دانش آموزان را شش نفر از دانشجو معلمان رشته دبیری آموزش ابتدایی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در این کلاس های تقویتی که  دانش آموزان محدوده شهر لامرد می باشند و از نظر درسی نیاز به تلاش بیشتر می باشند با نظارت مدیریت و معاون آموزشی مدرسه شهید خسروی به دانش آموزان علم می آموزند.

وی، با بیان این مطلب که دانش آموزانی که در این کلاس ها شرکت می کنند اول تا سوم(پسر و دختر)، و چهارم تا ششم(فقط دانش آموزان) دختر می باشند خاطرنشان کرد: تعداد هر کلاس بین ۱۵ الی ۲۵ نفر دانش آموز حضور دارند که می شود گفت دانش آموزان به خوبی از این کلاس ها استقبال کرده اند.

شکیب مدیر آموزشگاه دبستان شهید خسروی حسین آباد توضیح داد: معلمان فرهنگی به صورت جهادی در طول برگزاری این کلاس ها اشکالات درسی دانش آموزان را در پایه های مختلف دروس فارس و ریاضی رفع اشکال می کنند.

شکیب اضافه کرد: چندین راهبر آموزشی به صورت رندوم مسوول مدیریت، راهبری و کیفیت بخشی به کلاس‌های دانش آموزان این کلاس ها را عهده دار هستند.

وی گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان این آموزشگاه از اولویت های مهم کادر آموزشی و دفتری است و با قوت و قدرت برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی کرده ایم.

شهرستان لامرد، این شهرستان یکی از شهرستان های جنوبی استان فارس است که در فاصله ۳۷۴ کیلومتری تا مرکز استان قرار دارد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما