۰
plusresetminus
قابل توجه مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

67 درصد از مشارکت کنندگان در یک نظرسنجی به عملکرد مدیریت آموزش و پرورش سروستان نمره زیر 10 دادند!!

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
پس از تغییر ناگهانی مدیریت آموزش و پرورش سروستان در اواخر تیرماه سال جاری و به دنبال آن موج تغییرات متعدد و بی شمار در قسمت های مختلف اداری،آموزشی و فرهنگی این مجموعه بزرگ علمی-آموزشی، نگرانی ها و سوالات گوناگونی در اذهان عمومی و مسئولین شهرستان سروستان ایجاد شد و واکنش های متعددی را به دنبال داشت.
به گزارش حافظ نیوز، به دنبال بروز این وقایع،مدیر و معاون اداره آموزش و پرورش این شهرستان جهت ارائه توضیحات درخصوص مشکلات ایجاده شده به شورای مشورتی توسعه سروستان دعوت شدند و در نهایت مدیر جدید این مرکز بزرگ علمی و آموزشی،تقاضای مهلت100 روزه جهت حل مشکلات موجود و سرو سامان دادن به وضعیت این اداره نمود که با موافقت اعضای شورای فوق الذکر همراه شد.

با پایان مهلت صد روزه و عدم ارائه گزارش آموزش و پرورش به مردم و مسئولین،سایت خبری سروآنلاین،اقدام به انتشار نظرسنجی درخصوص میزان رضایت مردم و به ویژه فرهنگیان شهرستان سروستان  از عملکرد تیم جدید مدیریتی آموزش و پرورش کرد.
 
در  این نظرسنجی از شرکت کنندگان خواسته شده بود که به عملکرد تیم جدید مدیریتی آموزش و پرورش سروستان نمره 1 تا 20 بدهند.
 
نتایج این نظرسنجی به این شرح است؛
 

حال باید دید واکنش مدیریت آموزش و پرورش سروستان به نتایج این نظر سنجی چیست و آیا مجموعه مدیریتی این اداره به تشریح فعالیت های خویش در جهت تنویر افکار عمومی خواهد پرداخت یا خیر؟
 
خبرنگار: ابراهیم زاده

کد مطلب : ۵۱۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما