۰
plusresetminus

جمع‌آوری ماهانه 440 میلیون تومان از صندوق‌های صدقات شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز گفت: خیرین و نیکوکاران شیرازی ماهانه 4 میلیارد و 400 میلیون ریال از طریق صندوق‌های صدقات به‌حساب کمیته امداد واریز می‌کنند
به گزارش حافظ به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، مرات رسولی اظهار داشت: به زودی در این شهرستان، صندوق‌های صدقات خانگی، بدون مراجعه مأموران این نهاد به درب منازل تخلیه خواهد شد.
وی که در همایش هیئت‌های عامل مراکز نیکوکاری شهرستان شیراز سخن می‌گفت، ادامه داد: به‌منظور افزایش رضایتمندی مشترکان و شهروندان شیرازی و همچنین توسعه همکاری و اعتمادسازی مضاعف، در طرحی که به‌عنوان پایلوت در شهرک گلستان این شهر اجرا می‌شود، صندوق‌های صدقات موجود در منازل بدون نیاز به مراجعه همکاران کمیته امداد، تخلیه می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: در این طرح کلید صندوق‌های صدقات تحویل مشترک به‌عنوان امین کمیته امداد می‌شود و سپس به‌وسیله سامانه پیامکی که به‌صورت ماهانه یا دوماهه جهت تخلیه ارسال می‌شود، این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از ارسال پیامک، دارندگان صندوق اقدام به شمارش وجه کرده و معادل مبلغ را به شماره 16 رقمی کارت‌بانکی مربوط به کمیته امداد شهرستان شیراز واریز می‌کنند.
رسولی بیان کرد: پس از اجرای آزمایشی و موفقیت این طرح، به‌صورت فراگیر در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز تصریح کرد: با این روش از آسیب‌های احتمالی همچون سوءاستفاده افراد متفرقه در مراجعه به درب منزل، ناامنی احتمالی و مزاحمت‌های بی‌موقع برای استراحت و آسایش شهروندان جلوگیری شده و همچنین خدمات‌رسانی به نیازمندان تسریع می‌شود.
کد مطلب : ۶۲۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما