۰
plusresetminus

شرط انصارالله یمن برای ازسرگیری گفت وگو

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای خواستار ازسرگیری گفت وگوی سیاسی با نظارت سازمان ملل متحد شد به شرط آنکه گفت وگوها از همان نقطه ای که متوقف گردید، شروع شود.
به گزارش حافظ به نقل از مشرق، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای خواستار ازسرگیری گفت وگوی سیاسی با نظارت سازمان ملل متحد شد به شرط آنکه گفت وگوها از همان نقطه ای که متوقف گردید، شروع شود.
انصارالله خاطرنشان کرد: نتایج به دست آمده در کنفرانس آشتی ملی همچنان پایه توافق به شمار می رود و مبنا قرار دادن آن یکی از اهداف انقلاب بیست و یکم سپتامبر است.
پایان تجاوزگری عربستان شرط ازسرگیری گفت وگو
انصارالله در این بیانیه بر لزوم توقف کامل حمله تجاوزکارانه رژیم سعودی علیه یمن و پایان یافتن محاصره تحمیل شده علیه ملت این کشور به عنوان شرط ازسرگیری گفت وگو تاکید کرد.
در این بیانیه با تاکید بر این که گفت وگو و تفاهم یک اصل اخلاقی و دینی و ملی است که جنبش انصارالله به آن ایمان دارد و پایبند است، خاطرنشان شده است که تلاش های سازمان ملل در این راستا مثبت است.
انصارالله در مورد اوضاع در جنوب یمن تاکید کرد: مشکل در آنجا با عناصر گروه تروریستی القاعده است و ما به هیچ وجه با هیچ یک از جریان های ملی در جنوب مشکلی نداریم
 
کد مطلب : ۶۲۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما