۰
plusresetminus

انتصاب محسن رضایی به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
متن شایعه
 
"طبق حکمی از سوی رهبر انقلاب صورت خواهد گرفت 
سردار محسن رضایی بجای سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح خواهد شد 
به گزارش خبرنگار ... بنابر اخبار موثق طبق حکمی از سوی رهبر انقلاب، سردار محسن رضایی بجای سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح خواهد شد. این حکم فردا رسانه‌ای خواهد شد. 
بنابر اخبار موثق طبق حکمی از سوی رهبر انقلاب، سردار محسن رضایی بجای سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح خواهد شد. این حکم فردا رسانه‌ای خواهد شد. 
محسن رضایی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ با حفظ سمت و در جهت تدریس و انتقال تجربیات نظامی‌اش به دانشجویان دانشگاه امام حسین، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگشت. 
ما از همین طریق برای ایشان آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم در سمت جدید خود و با توجه به شرایط روز منطقه، موفق و پیروز باشند. همچنین از زحمات سرلشکر فیروزآبادی نیز تقدیر و تشکر کرده و برای ایشان، سلامت و سعادت آروزمندیم. "
 
پاسخ شایعه
1. این مطلب در هیچ منبع معتبری یافت نشد . 
2. دفتر محسن رضایی سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را شایعه دانست و تکذیب کرد. 
3. همچنین از رسانه ها و فعالان اجتماعی، درخواست شده که اخبار مرتبط با دکتر رضایی را از طریق پایگاه شخصی ایشان و یا پایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری نمایند. 
 
4. اخبار مرتبط با فرمانده کل قوا تنها در صورت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، قابل استناد است. 
5. چندی پیش اخبار بازگشت محسن رضایی به سپاه و تدریس وی در دانشگاه امام حسین(ع) منتشر شد که مطلب اخیر بر مبنای آن خبر و سو استفاده از آن منتشر شده است. 
 
کد مطلب : ۷۶۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما