۰
plusresetminus

مدیران شهرداری شیراز، در مصلای نماز جمعه پاسخگوی شهروندان می‌شوند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۲
قائم‌مقام شهردار شیراز گفت: با استقرار مدیران شهرداری در محل اقامه نماز جمعه شیراز، رسیدگی به مشکلات شهروندان در ماه مبارک رمضان تسهیل می‌شود.
به گزارش حافظ به نقل از روابط عمومی دفتر شهردار این شهر، بهزاد علی ثابت با اشاره به لزوم حضور پررنگ و مؤثر شهروندان در رفع موانع و مشکلات شهر، گفت: با تأکید شهردار شیراز، مدیران و مسئولان حراست، بازرسی و روابط عمومی در جمعه‌های ماه مبارک رمضان با حضور در مصلای نماز جمعه، پذیرای پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات نمازگزاران و شهروندان در چارچوب شرح وظایف قانونی مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری شیراز هستند.
وی با اشاره به اینکه پشتوانه اصلی مجموعه نظارتی شهرداری مردم هستند و می‌توانند در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات پیشگیرانه یاری‌رسان باشند، تصریح کرد: بررسی و شناخت کمبودها، نارسایی‌ها و مشکلات مربوط به خدمت‌رسانی شهرداری، موجب اصلاح امور و اتخاذ تصمیم مناسب از سوی مدیران ارشد شهرداری می‌شود.
تداوم حضور در مصلای نماز جمعه، پس از ماه مبارک رمضان
ثابت با بیان اینکه گفت‌وگوی بی‌واسطه شهروندان با مسئولان در مصلای نماز جمعه فرصت مناسبی برای مردم و مسئولان است، افزود: با جمع‌آوری و طبقه‌بندی مشکلات و گزارش‌های مردمی، طی برنامه‌ریزی‌های منظم با همکاری مسئولان شهرداری، بعد از ماه مبارک رمضان نیز شاهد حضور و ارتباط مستقیم مدیران و مسئولان مناطق 10 ‌گانه، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری با مردم شریف شیراز در محل مصلای نماز جمعه خواهیم بود که زمان‌بندی حضور مدیران به‌تناوب اطلاع‌رسانی خواهد شد.
قائم‌مقام شهردار و مدیر حراست شهرداری شیراز با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان، خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و انجام امور آنان است؛ این اقدامات را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال همدلی و هم‌زبانی دانست.
کد مطلب : ۷۸۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما