۰
plusresetminus

جشنواره هنرهای تجسمی رضوی در شیراز برگزار می‌شود‌

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
دبیر جشنواره هنرهای تجسمی رضوی از میزبانی سومین حرم اهل بیت از این جشنواره خبر داد و گفت: زندگی و آثار حضرت شاهچراغ (ع)، بعنوان بخش ویژه دوازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی در نظر گرفته شده است.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، به نقل از واحد ‌اطلاع رسانی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، بهزاد مریدی اظهار داشت: استان فارس تجربه برگزاری 12 ساله جشنواره هنرهای تجسمی رضوی را دارد.

وی افزود: این تجربه فرصتی را برای دست اندرکاران جشنواره ایجاد کرده تا با بهره گیری از این تجربیات در راستای رویکردی نو و خلاقانه در جشنواره بکوشند.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی رضوی به برخی از تفاوت‌های این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی رضوی با دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در این دوره در داوری به محتوای آثار ارائه شده توجه جدی خواهیم داشت.

مریدی با بیان اینکه اتاق فکر جشنواره هنرهای تجسمی رضوی تشکیل شده است ادامه داد: در جلسات اتاق فکر جشنواره سعی شده است از نظرات صاحب نظران به شکل شایسته استفاده شود. با توجه به برنامه ریزی‌های مدون و پیگیری جلسات متعدد با اعضای اتاق فکر و دیگر هنرمندان صاحب نظر، در این دوره توانسته‌ایم روند اجرای این رویداد را به شکل مطلوب دنبال کنیم تا به واسطه آن بتوانیم انتظارات هنرمندان و شرکت کنندگان جشنواره را نیز برآورده سازیم.

وی در زمینه تعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: مجموعه بنیاد بین المللی امام رضا(ع) توانسته است در طول یک دهه برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تعامل بسیار مطلوب و در خور توجهی با تمامی دستگاههای اجرایی، به ویژه نهادها و سازمان‌های فرهنگی هنری کل کشور در برگزاری جشنواره‌های مختلف داشته باشد.
کد مطلب : ۸۷۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما