۰
plusresetminus

شیراز به شهر اقتصادی موفق تبدیل می‌شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: توسعه روابط اقتصادی بین‌المللی شیراز را به شهر اقتصادی موفق تبدیل می‌کند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار مهر، فریدون فرقانی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه شرکت‌های ایتالیایی در اتاق بازرگانی شیراز تأکید کرد: خوشبختانه رابطه بخش خصوصی فارس و شرکت‌های ایتالیایی از گذشته تاکنون ادامه داشته و قبل از توافقات نیز شاهد حضور برخی از شرکت‌های کشور ایتالیا در فارس بودیم.

وی ادامه داد: امروز اتاق بازرگانی شیراز آمادگی دارد مانند همیشه پل ارتباطی بخش اقتصادی فارس با کشورهای مختلف دنیا باشد.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز افزود: به‌طور حتم شیراز به شهر اقتصادی موفق در کشور تبدیل می‌شود زیرا پتانسیل بسیار بالایی در این راستا دارد.

فرقانی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان فارس یادآور شد: فارس و شیراز با قدمت دو هزار و ۵۰۰ ساله امروز در جایگاه اقتصادی مناسب در کشور قرار دارد و همواره در بخش‌های مختلف رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تأکید کرد: استان فارس به دلیل نزدیکی به خلیج‌فارس موقعیت مناسبی در اختیار دارد به‌خصوص اینکه بخش زیادی از سرمایه‌های کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به اهالی استان تعلق دارد.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز تصریح کرد: راه‌اندازی این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد همکاری‌های بیشتر میان بخش خصوصی فارس و شرکت‌های همکار در کشور ایتالیا است.

فرقانی افزود: روند حرکت اقتصادی استان فارس سرعت گرفته و به‌طور حتم ما شاهد تغییرات گسترده اقتصادی به‌خصوص میان فارس و کشورهای دیگر جهان خواهیم بود.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز گفت: به‌عنوان نماینده دولت در بخش اقتصادی فارس آماده هرگونه همکاری مشترک با دیگر کشورهای جهان هستیم.

علی همتی افزود: خوشبختانه انجام توافقات باعث شده تا کشورهای مختلف جهان برای حضور در کشور و استان فارس مشتاق باشند و بهترین فرصت برای حضور گسترده به‌دست‌آمده است.

 
کد مطلب : ۸۷۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما