۰
plusresetminus

عامل ۳۵۵ هزار ماموریت اشتباهی پلیس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱
رئیس پلیس پیشگیری ناجا، نقص فنی تجهیزات ایمنی موسسات و مراکز تجاری را عامل افزایش ماموریت‌های پلیس عنوان کرد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از مهر، سردار شرفی در تشریح این خبر اظهارداشت: بیش از ۳۵۵ هزار از ماموریت های پلیس پیشگیری از اول سال ۹۳ تا آخر تیر ماه سال جاری در خصوص نقص فنی تجهیزات ایمنی و به صدا در آمدن آژیر خطر بانک ها، موسسات مالی، مراکز تجاری و موسسات دولتی و خصوصی و خودروها بوده است.

وی گفت: بیش از ۹۸ درصد از کل این ماموریت ها که به عملیات واحدهای تابعه پلیس پیشگیری در سطح کشور منجر می شود، ناشی از عیب و نقص فنی تجهیزات ایمنی موسسات است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به موسسات مالی و مدیران و متصدیان مراکز تجاری و مناطق مسکونی و نیز شهروندان توصیه کرد: از تجهیزات ایمنی استاندارد استفاده کرده و برای نصب و راه اندازی تجهیزات ایمنی از موسساتی که دارای صلاحیت های لازم بوده و مورد تایید پلیس هستند، دعوت به همکاری کنند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار و جلوگیری از تحمیل ماموریت های اضافی و غیرضروری به واحدهای پلیس که غالبا ناشی از عیوب و نواقص فنی تجهیزات ایمنی است، به متصدیان واحدهای مالی و تجاری و سایر استفاده کنندگان از تجهیزات توصیه می شود به صورت مستمر تجهیزات و سامانه های ایمنی و اعلام خطر به خصوص در مراکز و موسسات مالی و بانکی را بازدید و عیوب و نقص ها را برطرف کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان به تدوین طرحی از سوی پلیس پیشگیری ناجا برای ارائه فرایندها و ساز و کارهای لازم برای سامان دادن به موضوع به صدا در آمدن آژیر اعلام خطر مراکز و خودروهای شهروندان اشاره كرد.
کد مطلب : ۸۸۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما