۰
plusresetminus

آموزش تخصصی روزنامه نگاری در شیراز آغاز شد

تاریخ انتشارجمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱
خانه مطبوعات استان فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها دوره آموزش یکماهه روزنامه نگاری تخصصی را از روز گذشته در شیراز آغاز کرده است.
به گزارش حافظ نیوز، رییس خانه مطبوعات استان فارس جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این دوره تخصصی روزنامه نگاری به دنبال دوره های کوتاه مدت ماههای گذشته دوره جدید خانه مطبوعات ، از صبح پنجشنبه اول مردادماه آغاز شده تا سی ام ماه جاری با حضور اساتید و پیشکسوتان جامعه روزنامه نگاری ادامه خواهد داشت .

محمد تقی زرین چنگ گفت : هنر آموزان و شرکت کنندگان در این کلاسها به طور متوالی در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته با تدریس اساتید مجرب حوزه رسانه های وزارت ارشاد در مباحث مختلف روزنامه نگاری با فنون و تازه های این علم و حرفه آشنا خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که این کلاس ها اینک در سالن مهر و غزل تالار حافظ شیراز در حال برگزاری است اظهار داشت :به کسانی که در آزمون نهایی نمره حد نصاب را بیاورند از طرف این مرکز که معتبرترین مرکز آموزش رسانه استر مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

وی اظهار داشت :در این دوره اساتیدی از جمله دکتر علیرضا حسینی پاکدهی در مبحث شیوه نگارش فارس در مطبوعات ،استاد هوشنگ عباس زاده مبحث اصول روابط عمومی ،دکتر احمد توکلی در خصوص خبرنویسی، استاد تاج محمد کاظمی اصول گزارش نویسی و استاد رضا اسماعیلی در خصوص تکنیک های آموزشهای لازم را به علاقمندان خواهند داد.

گفتنی است کلاسهای این دوره روزنامه نگاری مقدماتی پنج شنبه ها از 9 تا 18:30 و جمعه ها 8:30 تا 13 برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۹۰۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما