۰
plusresetminus
7 کشته و یک زخمی در؛

تصادف مرگبار پراید با اتوبوس درمحور گناوه-دیلم

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
رئیس پلیس‌راه استان بوشهر گفت: ‌برخورد یک دستگاه خودرو پراید با اتوبوس در ۲۲ کیلومتری گناوه به سمت دیلم ۷ کشته و یک زخمی برجای گذاشت
به گزارش حافظ نیوز، سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه، با بیان اینکه ساعت 14و 30 دقیقه امروز شاهد حادثه مرگبار در محور گناوه به سمت دیلم بودیم اظهار داشت: دراین حادثه، پرایدی که حامل هشت سرنشین شامل 4 کودک و 4 بزرگسال در مسیر دیلم به گناوه بود با یک دستگاه اتوبوس که درمسیر مخالف در حرکت بود برخورد کرد.

وی با بیان اینکه دراین حادثه 7 نفر کشته و یک نفر مصدوم شد گفت: این تصادف به سبب انحراف به چپ خودرو پراید که حامل 8 سرنشین بود، روی داد که 7 سرنشین جان باختند و یک سرنشین زن که ضربه مغزی دچار شده ‌به بیمارستان گناوه منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه اتوبوس از نخل تقی شهرستان عسلویه حرکت کرده بود، گفت: اتوبوس یاد شده قصد داشت مسافران را به شهر ایذه خوزستان منتقل کند و خودرو پراید هم از ماهشهر به سمت گناوه در حرکت بود که بیش ظرفیت خودرو سرنشین داشت.

پایری با بیان اینکه این حادثه در 22 کیلومتری گناوه به سمت دیلم رخ داد، از رانندگان خواست ضمن پرهیز از سبقت غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز به ظرفیت خودرو در حمل مسافر توجه کنند.

وی، با تاکید بر بستن کمربند ایمنی بیان کرد: رانندگان رعایت طولی با خودرو روبه‌رو مد نظر داشته باشند تا شاهد مسافرتی بدون حادثه و تخلف باشیم.
کد مطلب : ۹۶۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما