۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس :

انعکاس خدمات دستگاه های استان به مردم در رسانه ملی

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
مدیرعامل شرکت گاز استان با مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کرد، دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای فارس در این نشست عنوان کرد: صداوسیمای فارس آمادگی دارد فعالیت ها و اقدامات شرکت گاز استان فارس را بیش از پیش به سمع و نظر مخاطبان برساند.
به گزارش حافظ خبر،  پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: ضرورت اطلاع رسانی برای صرفه جویی در مصرف گاز با توجه به آغاز فصل سرما، اداره ها و دستگاه ها و لزوم همراهی و همکاری مردم با این شرکت برای منتفع شدن تمام مردم استان از این نعمت خدادادی از مسئولیت های اجتماعی صداوسیمای فارس است.
مدیرکل صداوسیمای فارس با تاکید بر تولید محتوا در بخش های مختلف صدا و سیما در خصوص گاز گفت: تولید برنامه های اثربخش و هدفمند در زمینه های ایمنی و بهینه سازی مصرف گاز می تواند توجه و مشارکت مردم را به همراه داشته باشد.
پهلوانیان افزود: خدماتی که دستگاه های استانی به مردم ارائه می دهند در رسانه ملی منعکس می شود و ما به دنبال امیدآفرینی مبتنی بر واقعیت و تبیین این دستاوردها به مردم هستیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس ادامه داد: بسیاری از انتظارات ارگان های مختلف برای اطلاع رسانی در دستور کار رسانه استانی قرار دارد که با توجه به شروع فصل سرما می توان به الگوهای مختلفی برای هشدارهای ایمنی و مصرف بهینه انرژی پیاده سازی کرد.
وی بیان کرد: برنامه های گفتگو محور، تولید موشن گرافی مناسب پخش از شبکه و انتشار در فضای مجازی، می تواند در مجموعه پشنهادات در حوزه های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی قرار گیرد و کلید بخورد.
دکتر پهلوانیان ادامه داد: در معاونت فضای مجازی 40  پروژه امیدآفرین با همکاری دیگر دستگاه های استان در حال تولید است که بیشتر در قالب فتوکلیپ یک دقیقه ای تولید می شود و اطلاع رسانی خواهد شد که در سفر اخیر رییس جمهور به استان فارس نمونه هایی از آن از شبکه های ملی نیز پخش شد.
علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان فارس هم خواستار تهیه برنامه هایی با موضوعات ایمنی مردم و مصرف بهینه گاز برای اطلاع رسانی و همراهی مردم با این شرکت شد و گفت:  اقدامات امیدآفرینی بسیاری در شرکت گاز استان صورت گرفته که آمده ارائه به مردم است و هم افزایی با صدا و سیمای استان می تواند در افزایش و ایجاد امید بین مردم موثر باشد و مفاهیم مهمی را به مخاطبان انتقال داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما