۰
plusresetminus

ساخت نخستین سالن استاندارد تیراندازی جنوب کشور در شیراز آغاز شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز از آغاز به‌ساخت نخستین سالن استاندارد تیراندازی جنوب کشور در شیراز خبرداد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، محمد فرخ‌زاده با اشاره به اینکه مجموعه بزرگی مانند شهرداری، تنها مجموعه‌ای خدمات‌رسان نیست، اظهار داشت: شهرداری در زمان کنونی به سامانه‌ای چند وجهی و چند کارکردی تبدیل شده است و موضوعات اجتماعی و فرهنگی از رویکردهای اصلی شهرداری‌ها به‌شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز با افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی خود بسترسازی مناسبی برای تعامل و مشارکت عملی و همه‌جانبه شهروندان در سطح شهر فراهم کرده است گفت: در این راستا این معاونت با پرداختن به امور زیربنایی اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، گردشگری و ورزشی به منظور رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان شهرداری شیراز اقدامات اساسی انجام داده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز افزود: این امور در زمینه شناسایی و امکان‌سنجی اراضی سطح مناطق براساس آمایش سرزمینی با کاربری‌های مختلف و همچنین مقدمه‌سازی و اجرایی کردن پروژه‌ها برای استفاده بهینه از آنها انجام شده است.

فرخ‌زاده تصریح کرد: طراحی و ساخت مجموعه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی همچون فرهنگ‌سراها، کتابخانه‌ها، مجموعه‌های ورزشی، سراهای محله، دارالقرآن، پارک‌های علمی تفریحی و غیره از جمله پروژه‌هایی است که در این معاونت در حال برنامه‌ریزی و در دست پیگیری است.

وی عنوان کرد: در طراحی این پروژه‌ها سعی شده تا با توجه ویژه به معماری ایرانی اسلامی بناهایی طراحی و اجرا شود که بتواند نیازهای مردم را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برآورده کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون پروژه‌های بسیاری در حال ساخت و یا طراحی است خاطرنشان کرد: پروژه‌های تمام شده شامل چمن‌های مصنوعی با کاربری ورزشی در مناطق مختلف شهرداری شیراز، نمازخانه شهرداری الکترونیک، مرمت مرکز شیرازشناسی در منطقه یک شهرداری شیراز، پنج باب کتابخانه در سطح مناطق مختلف شهرداری، چمن مصنوعی پارک شکوفه در منطقه دو شهرداری و اندیشکده فرهنگی مذهبی در منطقه تاریخی و فرهنگی است.

فرخ‌زاده با بیان اینکه تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی توسط این معاونت در دست اجرا و پیگیری است عنوان کرد: سرای محله گود دباغی، مجموعه ورزشی تل‌ریگی، سالن نمایش تئاتر کوی زهرا و کتابخانه پارک شکوفه پروژه‌هایی هستند که در منطقه دو در مراحل اجرایی قرار دارند.

وی اظهار داشت: پروژه‌های مجتمع فرهنگی مذهبی پارک برآفتاب سعدی، کتابخانه، زمین چمن مصنوعی و فرهنگسرا در منطقه سه، دارالقرآن، کتابخانه، دو باب سرای محله در منطقه چهار، نخستین سالن تیراندازی جنوب کشور، چمن مصنوعی، دو باب کتابخانه در منطقه پنج، سه باب فرهنگسرا، مجموعه ورزشی چند منظوره در منطقه شش، دو باب فرهنگسرا، دو زمین چمن مصنوعی، سالن توپی چند منظوره مهدی‌آباد در منطقه نه و فرهنگسرای حکمت(شهرک استقلال)، دو باب سرای محله و کتابخانه در منطقه ده شهرداری شیراز از دیگر پروژه‌های در دست اجرای معاونت فرهنگی و امور اجتماعی است.
کد مطلب : ۱۰۶۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما