۰
plusresetminus
گزارش تصویری؛

راهپیمایی جامانده از غافله عشق در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
همزمان با اربعین، شور حسینی سراسر استان فارس را فرا گرفت و حرم سوم اهل‌بیت(ع) بار دیگر شاهد پیاده‌روی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و تجمع ولایت مداران حسینی بود.
به گزارش حافظ نیوز،صبح یکشنبه و در اربعین حسینی، عاشقان بازمانده از خیل مشتاقان زیارت کربلای معلا و راهپیمایان اربعین، با حضور حماسی در سومین حرم اهل بیت(ع) به زیارت حرم مطهر حضرت احمدابن موسی(ع) شتافتند.
بسیاری از عاشقان اهل بیت(ع) در استان فارس از نقاط مختلف و در قالب کاروان‌های سواره و پیاده، مسیر دل را پیمودند تا به حرم سوم اهل بیت(ع) رسیده و همراه سیل خروشان جمعیت از چهار مسیر، راهی حرم حضرت شاهچراغ(ع) شدند.
ایجاد موکب‌هایی در مسیر، خدمت‌ رسانی عاشقانه مردم به اربعینیان سومین حرم و حرکت‌های خود جوش مردم برای پیشی گرفتن در خدمت به زائران حرم سوم اهل بیت(ع)، تداعی کننده عشقی بود که طی هفته‌های اخیر و در مسیرهای مختلف منتهی به کربلای معلا، جهانیان را به تعجب و تحسین واداشت.
اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع) امروز همدل و همنوا با عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت در کربلای معلا، با نوحه‌سرایی و عزاداری در حرم مطهر احمدی و محمدی(ع)، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند تا در دفتر تاریخ ثبت شود.
عزاداران اربعین حسینی، پس از حضور و تجمع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ و برگزاری عزاداری یکپارچه، به اقامه نماز ظهر پرداختند.
کد مطلب : ۱۵۷۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما