۰
plusresetminus

فیلم "خرافات" در شیراز جلوی دوربین رفت+گزارش تصویری

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸
تولید فیلم کوتاه "خرافات" به کارگردانی مهدی فلامرزی و تهیه کنندگی مهران جهاندیده با موضوع تقبیح اعتقاد به خرافات در جامعه، با بازی مهدی امینی خواه در شهر شیراز مقابل دوربین رفت.
به گزارش حافظ خبر؛ تولید فیلم کوتاه "خرافات" به کارگردانی مهدی فلامرزی و تهیه کنندگی مهران جهاندیده با موضوع تقبیح اعتقاد به خرافات در جامعه، با بازی مهدی امینی خواه در شهر شیراز مقابل دوربین رفت.
تولید فیلم کوتاه "خرافات" به کارگردانی مهدی فلامرزی و تهیه کنندگی مهران جهاندیده با موضوع تقبیح اعتقاد به خرافات در جامعه، با بازی مهدی امینی خواه در شهر شیراز مقابل دوربین رفت.
کارگردان فیلم کوتاه خرافات، سه‌شنبه ۳ آبان به خبرنگاران گفت: این اثر، به دنبال نکوهش تفکر یک قشر کوچک و خاص از جامعه است که با ارتکاب اعمال نسنجیده، نه تنها گرهی از زندگی خود باز نمی‌کنند بلکه گره موجود را کورتر خواهند کرد.
مهدی فلامرزی با بیان اینکه، همچنان برخی افراد در زیر ظاهر خردگرا، اشتیاق به پدیده‌های اسرارآمیز و خرافی وجود دارد و باید برای زدودن آن تلاش کنیم، گفت: در این پروژه، بیشتر از همکاران جوان و خوش آتیه استفاده شده است.
این کارگردان جوان، جنبه آموزشی این فیلم کوتاه را بسیار با اهمیت دانست و گفت: استفاده از، مهدی امینی خواه، به عنوان یک چهره باسابقه در سینما، تلاشی برای فراهم کردن زمینه استفاده افراد کم تجربه از سوابق و تجارب یک بازیگر حرفه‌ای است.
مهدی امینی‌خواه نیز با بیان اینکه بازی در فیلم‌های کوتاه، تجارب خوبی برای او به ارمغان داشته است، گفت: سالیان طولانی تجربه فعالیت سینمایی در شیراز را به شکل مستقیم و غیرمستقیم داشته‌ام و اکنون هم خوشنودم که فرصت جدیدی برایم فراهم شده است.
امینی‌خواه، شیوع کرونا را یک تجربه برای مردم سراسر دنیا دانست و گفت: فعالان صنعت سینما هم از دیگران مستثنی نبودند و متاسفانه شاهد فوت بسیاری از همکاران نازنین این صنعت در کشور براثر ابتلا به کرونا بودیم.
او ابراز امیدواری کرد که در دوران پساکرونا، شاهد اوج‌گیری مجدید صنعت سینما و شکوفایی هرچه بهتر این عرصه باشیم.
مهران جهاندیده، تهیه کننده فیلم کوتاه "خرافات" نیز ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد رشد هرچه بیشتر فعالیت‌های حرفه‌ای در زمینه سینما در شیراز با بهره‌گیری از هنرمندان خوش آتیه این شهر باشیم.
به گزارش ایسنا، در تولید این فیلم کوتاه، علیرضا شهسواری، زهرا وفادار، ملینا سیرت‌بخش، هانیه قاسمیان، معصومه دلیر، حسین ابراهیمی نژاد، محمد زارع، سیدمحسن حسینی، مریم فلاحتی، زهره فخرپور، زهرا وفادار، امیرحسین سبحانیان، مسیحا رحیمی، حسن ابراهیمی نژاد، جواد نعمتی، علی تقی‌پور، یونس شمس و محمد ناصری‌راد همکاری دارند و مهدی امینی خواه، سارا قانع، علی تقی پور، نیوشا محمودآبادی، امیرحسین شایان، شمیم بقولی، بهاره مددپور، طیبه پسندیده، فرزانه لطف‌اله و مهدی بِه آفرین، ایفای نقش خواهند کرد.
 
کد مطلب : ۲۳۹۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما