۰
plusresetminus
گزارش تصویری/

تشییع شهید ایرانی انفجار تروریستی مسجد امام صادق(ع) کویت در لارستان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
ر آیینی با حضور مردم متعهد و متدین شهرستان لارستان، پیکر مطهر شهید سید حمید موحدی لاری که در حمله اخیر تروریستی به مسجدی در کویت به شهادت رسیده بود، تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از ابنا، در آیینی با حضور مردم متعهد و متدین شهرستان لارستان، پیکر مطهر شهید سید حمید موحدی لاری که در حمله اخیر تروریستی به مسجدی در کویت به شهادت رسیده بود، تشییع و به خاک سپرده شد. این آیین که با حضور علمای اهل سنت و شیعه، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان شهرستان لارستان عصر سه شنبه برگزار شد، پیکر مطهر شهید سید حمید موحدی لاری تشییع و در گلزار شهدای شهر لار به خاک سپرده شد. تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سید حمید موحدی لاری با حضور علمای اهل سنت و شیعه، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان شهرستان لارستان عصر سه شنبه برگزار شد و در گلزار شهدای زادگاه خود به خاک سپرده شد. شهید سید حمید موحدی لاری جمعه پنجم تیرماه جاری در حادثه تروریستی مسجد شیعیان امام جعفر صادق (ع) منطقه الصوبر کشور کویت به همراه تعدادی از شیعیان،به شهادت رسیده بود.

پیکر این شهید عصر سه شنبه با پرواز کویت – لارستان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی (ره) به شهرستان لارستان منتقل و در میان استقبال پر شور مردم و مسوولان این شهرستان تشییع شد.
کد مطلب : ۷۹۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما