۰
plusresetminus
گفتگو:

آش شور انتصابات فامیلی در دولت جدید

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳
چندی است که از استقرار دولت سیزدهم می گذرد و شاهد انتصابات در استان های کشور هستیم , با اندکی تامل می توانیم بینیم طی این مدتی که گذشت بسیاری از مسولین با اعتقاد به خدمت رسانی به مردم افرادی را که می خواستند هر کدام را به سمتی منصوب کردند.  
آش شور انتصابات فامیلی در دولت جدید
به گزارش حافظ خبر،  دبیر حزب همت استان فارس با اشاره به انتصابات اخیر در فارس گفت : باید بدانیم آیا این نظر دولت روی کارآمد است یا خیر ؟
هاشم انصاری جابری در گفت و گو با خبرنگار حافظ خبر، ضمن اینکه  آش انتصابات فامیلی در دولت رئیسی آنقدر شور شده است که از نقد در فضای سیاسی و رسانه ای به اعتراض در بین افکارعمومی و فضای مجازی رسیده است ،افزود :صدای اعتراض بلند شده آن هم نه از سوی حزب های پیشین بلکه ازسنگر مجلسی که خود حامیان این دولت اند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان به اینکه شش ماه از دولت رئیسی می گذرد و انتظارات از این دولت زیاد است ، افزود : اما عملکرد آنچه که باید باشد نبوده است .
انصاری جابری  به گلایه های افکار عمومی در خصوص حوزه معیشتی اشاره کرد و گفت : گلایه های مردمی به جایی رسیده که حتی نمایندگان مجلس را هم وادار به این کرده است برای معیشت مردم کاری کنند.
وی عنوان کرد : نقد ها به این دولت محدود نشده است ، اما با این حال باز هم عملکرد های مثبتی دیده ایم و باز تقاضا داریم تا به مشکلات این استان توجه بیشتری شود .
دبیر حزب همت فارس  گفت : آیا کسی به فکر گرانی های روز به روز است ، آیا نمایندگان فارس از حال و روز مردم با خبرند .
وی بیان کرد : ما با صدای بلند و گویا خطاب به رئیس جمهور و مسولین استانی خود خواهان تغییر مسیرقطار اقتصادی کشور هستیم تا این روز هایی که مردم به سختی میگذرانند و در تنگنا قرار دارند رفع شود و جلوی  گرانی ها گرفته شود .
انصاری جابری همچنین در ادامه سخنان خود ازایجاد اشتغال جوانان استان فارس گفت و افزود : مسولین استانی و نمایندگان فارس باید همانطور که در دوران انتخابات خود قول ایجاد اشتغال برای این افراد دادند به آن عمل کنند .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما