۰
plusresetminus
شهردار شهر دوزه مرکز بخش سیمکان شهرستان جهرم  فارس:

تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهر دوزه بخش سیمکان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
شهردار شهر دوزه مرکز بخش سیمکان شهرستان جهرم  فارس با بیان به تصویب بودجه در سال جدید ،گفت : لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهر دوزه با تصویب نهایی و اعضای این شورای شهر تصویب و به کمیته تطبیق شورا ارسال شد.
تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهر دوزه بخش سیمکان
به گزارش حافظ خبر، سید مرتضی رضوی ،افزود : بودجه سال 1401 54میلیارد و 858میلیون ریال تصویب شده ، که نسبت به سال گذشته 12میلیارد ریال افزایش داشته است و افزایش بودجه و اینکه  بودجه تصویب شده در چارچوب قانون اجرایی خواهدشد ، چراکه این موضوع خود بیانگر فصلی جدید در خدمت رسانی به مردم  خواهد بود.
 رضوی در گفتگو با خبرنگار حافظ خبر، ضمن اینکه هدف ما خدمت رسانی به مردم شهر دوزه است ، عنوان کرد : همه اعضا شورای شهر و شهرداری با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مسائل و مشکلات شهر و شهروندان تلاش میکنند و  با تصویب بودجه چشم انداز خوبی  همراه با توسعه و آبادانی فراتر از ده سال گذشته را پیش بینی می کنیم.
شهردار دوزه عنوان کرد: بودجه تصویب شده در بخش های مختلف هزینه می شود و هزینه ها به تمامی  بخش های عمرانی و جاری تعلق می گیرد و شورای دوره ششم شهر دوزه تعامل بسیار خوبی با مجموعه شهرداری دارد و مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید آبروی خود را برای مردم این شهر گذاشته و در جهت حل مشکلات مردم تلاش می کند .
وی با بیان به اینکه در شهر های کوچک و نوپا معمولا چالش های زیادی وجود دارد ،ادامه داد: ازجمله این چالش ها کمبود اعتبارات،نبود درآمد پایدار کمبود ماشین آلات وموقعیت بالای مردم است که بحق بوده و از دیگر این چالش ها می توان به  آسفالت کوچه ها وخیابانها،احداث پارک وفضای  سبز اشاره کرد .
به گفته این مقام مسئول جلب اعتماد مردم با انجام فعالیت های عملی ، عدالت محوری و تبعیض زدایی یکی از کار هایی است که شورای شهر و شهرداری باید انجام دهد .

رضوی در پایان به تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و افزود : کاهش تخفیف عوارض  با مصوبه شورا، تشویق مردم به ساخت وساز اماکن تجاری ومسکونی،ساماندهی ساختمان نوساز شهرداری باتوجه به نیاز به سیستم گرمایشی(پکیج) وسیستم سرمایشی اسپیلت  ، اینترنت وصل شبکه دولت وهمچنین  سامانه پایش مصوبات شورا از جمله فعالیت ها بوده است .

همچنین آسفالت ، نوار حفاری لوله گاز ، پیگیری آسفالت لاین جنوبی بلوار امام خمینی(ره) ،پیگیری دریافت وام از سازمان برای راه اندازی کارخانه سنگ شکن ،خرید نهال  نخل و نارنج جهت کاشت در بلوار فوق پیگیری موزائیک فرش پیاده رو ها ،پرداخت قسمتی از بدهی شهرداری و تسویه معوقات کارگران از جمله خدمات شهری بوده است.

رضوی در پایان اضافه کرد :ما تلاش خواهیم کرد که با انجام ماموریت های خدماتی از ظرفیت های این شهر  استفاده کنیم و حسابرسی از سال ۹۵ تا پایان ۹۸ بعد از ماه مبارک  رمضان انجام می‌شود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما