۰
plusresetminus
گفتگو با سرهنگ موسوی:

برگزاری مانور حمل و نقل به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی و حمل و نقل ، مانوری با مشارکت چند دستگاه اجرایی در شیراز برگزار شد.
برگزاری مانور حمل و نقل به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ موسوی رییس اداره عملیات راهنمایی و رانندگی استان فارس بیان کرد: امروز ۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز حمل و نقل و روز بدون حادثه است و با توجه به اینکه این روز به عنوان روز بدون حادثه نامگذاری شده است  یک مانور برای پیشگیری و جلوگیری از حادثه های جاده ای انجام دادیم.

وی در گفتگو با خبرنگار حافظ خبر، عنوان کرد: دستگاه های خدمات رسان اعم از شهرداری ،پلیس راه ، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه های که به نوعی در حال خدمت رسانی هستند ، بر اساس شرح وظایف خود در سراسر استان و جاده ها مستقر می شوند و با تعامل و همکاری که از قبل تا کنون داشته اند در این مانور حضور پیدا کردند.

رییس اداره عملیات راهنمایی و رانندگی استان فارس ضمن بیان اینکه بتوانیم امروز را روز بدون حادثه به معنای واقعی پشت سر بگذاریم، ادامه داد: از تمام مردم و کلیه رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی تقاضا داریم در همه ایام و بخصوص امروز در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اقدامات لازم را انجام دهند تا ما بتوانیم این روز بدون حادثه را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: همچنین از سایر دستگاه های که به نوعی در خدمات عمومی یاری لازم را با ما دارند تقاضا داریم همکاری مناسبی امروز و درزمان های دیگر با ما داشته باشند.
 
سرهنگ موسوی با بیان اینکه فعالیت ها بیشتر به صورت آموزش و آموزش همگانی است، تصریح کرد: آموزش ها در مجامع عمومی است و برنامه ها به صورت  آموزش همگانیو آموزش رانندگان متخلف را در حیطه کاری خود داریم .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما