۰
plusresetminus
گفتگو با سرپرست هیات والیبال فارس:

استفاده از ظرفیت های ورزشی برای رشد والیبال استان

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۴
سرپرست هیأت والیبال استان فارس گفت : ورزش والیبال در استان فارس با توجه به قهرمان پروری ، ظرفیت های ورزشی زیادی را در خود جای داده است ، که با تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین  با همدلی و بهره‌گیری از این طریق افق روشنی را در کشور رقم خواهد زد . 
استفاده از ظرفیت های ورزشی برای رشد والیبال استان
حسین فرجاد در گفت و گو با خبرنگار حافظ خبر با بیان اینکه در حال حاضر در بخش آقایان تیم والیبال در سطح ملی نداریم ،عنوان کرد :تعداد 38 بازیکن از این استان در لیگ های مختلف کشور توپ می زنند که با مشوق های لازم به شهر خودمان شیراز با خواهند گشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه در بخش بانوان نیز طی دو سال گذشته در لیگ برتر و در دسته ی‌ یک ، تیم والیبال داشتیم ،افزود : درحال حاضر فقط یک تیم در دسته یک داریم .

 سرپرست هیأت والیبال فارس در پاسخ به این سوال که ارزیابی وی از وضعیت والیبال در سطح استان چیست ،گفت: با توجه به اینکه در تیم داری در سوپر لیگ، دسته یک و زیر گروه تیمی در بخش آقایان نداریم و در بخش بانوان هم با وجود  یک تیم نمی تواینم ارزیابی خوبی در سطح کشور داشته باشیم.

فرجاد ضمن بیان اینکه، از نظر خدمات ما در عرصه ی استعداد یابی آینده سازان ،نوجوانان و جوانان وظیفه داریم برای رشد آنها برنامه ریزی مناسبی در زمینه ی سخت افزاری، نرم افزاری داشته باشیم، اظهار داشت: باید حمایت مالی  نیز در کنار این گونه حمایت ها را برای آن ها داشته و جامع عمل بپوشانیم، تا بتوانیم گام های محکمی را در مسابقات والیبال ملی داشته باشیم.

وی  در ادامه  گفت : برای اینکه به نتیجه مطلوبی در  زمینه والیبال برسیم ، بایددر گام نخست اتحاد و در گام های بعدی از همه ظرفیت های استان و افراد مجرب و متخصصص در زمینه ی مختلف والیبال استفاده مناسبی داشته باشیم.

سرپرست هیأت والیبال در مورد جذب حامی مالی ،افزود: هیأت طبق آئین نامه و اساسنامه که وظیفه اش ، پرورش استعداد ها و رشد والیبال است و  اعزام 12 تیم والیبال سالنی و ساحلی آینده سازان و نوجوانان و جوانان در دو بخش آقایان و خانم ها است باید تمامی  هزینه ها را از طریق جذب حامی مالی مهیا کند.
کد مطلب : ۲۷۶۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما