۰
plusresetminus
رئیس ستاد هفته دولت در صدا و سیمای فارس اعلام کرد:

پخش 10 برنامه ویژه هفته دولت به‌صورت زنده/ میزبانی «شب پارسی» از استاندار/ اجرای طرح جذب شهروند خبرنگار

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸
کرمی گفت: از فرمانداران 27 شهرستان استان فارس خواسته‌ایم تا گزارشی از عملکرد فعالیت‌های هفته دولت خود را در مدت زمان معینی در صدا و سیما ارائه دهند.
صدا و سیمای فارس
صدا و سیمای فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، ابوالحسن کرمی در نشست خبری در صدا و سیمای مرکز فارس گفت: رویکرد بخش‌های خبری در صدا و سیمای استان فارس متفاوت شده استY به گونه‌ای که بخش سیاسی حذف و به معاونت خبر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دو بخش خبری رادیو به موضوع مذهبی، علمی و فرهنگی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: بخش خبری 11 صبح صدای فارس به اخبار مذهبی و علاوه بر این بخش خبری 18 نیز به اخبار علمی و فرهنگی اختصاص دارد.

معاون خبر صدا و سیمای استان فارس گفت: واحد مرکزی خبر در استان نیز به خبرگزاری صدا و سیما تبدیل شده است.

کرمی در ادامه با اشاره به هفته دولت و فعالیت‌های مرکز صدا و سیمای فارس در این خصوص بیان داشت: به‌ این مناسبت، صدا و سیمای استان در نظر دارد ۱۰ برنامه ویژه این ایام به‌صورت زنده
واحد مرکزی خبر در استان نیز به خبرگزاری صدا و سیما تبدیل شده است
پخش کند.

معاون خبر صدا و سیمای استان فارس به برنامه‌های این ایام اشاره داشت و گفت: برنامه‌های مختلفی طی هفته دولت به صورت مستقیم پخش خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها مسئولین استان به بیان عملکردها و توانمندی‌های استان می‌پردازند، افزود: برنامه شب پارسی هرشب از سیمای استان پخش می‌شود که در شب اول میزبان استاندار فارس خواهیم بود.

کرمی همچنین با عنوان اینکه از استاندار فارس دعوت شده تا مهمان بخش خبری در ساعت 20 و 45 دقیقه باشد و در خصوص برنامه‌های هفته دولت بین ۳ الی ۵ دقیقه صحبت کند، بیان کرد: حضور استاندار در بخش خبری هنوز قطعی نشده است.

رئیس ستاد هفته دولت در صدا و سیمای فارس به فعالیت‌های حوزه رادیو اشاره کرد و با بیان اینکه در این حوزه هفت برنامه زنده خواهیم داشت، ادامه داد: برنامه «بی‌تعارف با مسئولان» در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 13:15 تا 14، «صبح و زندگی» شنبه
حضور استاندار در بخش خبری هنوز قطعی نشده است
تا چهارشنبه ساعت 7:10 تا 8 صبح، «مجله نیمروزی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲، مجله عصرگاهی، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ تا ۲۱، «شما و رادیو: از ۱۰ تا 10:30 و «منتخبین شما» شنبه‌ها ساعت ۱۲ تا ۱۲:0 از جمله برنامه‌های رادیوی فارس در ایام هفته دولت است علاوه بر این برنامه «موج همدلی» نیز پنج‌شنبه‌ها پخش می‌شود.

سرپرست معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز فارس خاطرنشان کرد: از فرمانداران 27 شهرستان استان فارس خواسته‌ایم تا گزارشی از عملکرد فعالیت‌های هفته دولت خود را در مدت زمان معینی در صدا و سیما ارائه دهند.

وی در پایان به طرح جذب شهروند خبرنگار اشاره داشت و گفت: این طرح را با هدف بهبود در نحوه پوشش اخبار در تمامی حوزه‌ها، در سطح استان عملیاتی خواهیم کرد تا بتوانیم در تمام حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و اجتماعی جذب خبرنگار داشته باشیم.
کد مطلب : ۱۰۱۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما