۰
plusresetminus

امام جمعه بوانات: مسئولین مراقب باشند برجام باعث نشود از دستاوردهای انقلاب کوتاه بیاییم

تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
حجت الاسلام زارع گفت: مسئولين ما مراقب باشند، برجام و پسابرجام و پيشابرجام گردوئي نشود در دست کودکان که آنها را از اصل که حفظ انقلاب و دستاوردهايش است غافل شويم.
امام جمعه بوانات: مسئولین مراقب باشند برجام باعث نشود از دستاوردهای انقلاب کوتاه بیاییم
به گزارش حافظ نیوز به نقل از حرف رسا،حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نماز جمعه این هفته بوانات، کودتای 28 مرداد را حاصل اعتماد به آمریکا دانست و اظهار داشت: اين عبرتي بايد باشد براي ما، براي دولت و مجلس و ملت ما که در هيچ زماني، و تحت هيچ شرايطي با هيچ توافقي و با هيچ قراردادي، به آمريکا اطمينان نکنيم. از کودتاي 28 مرداد تا فتنه 88، نزديک 60 سال تاريخ و کارنامه ارتباطات ايران و آمريکا را که بررسي کنيم.

زارع فتنه 88 را نیز حاصل اعتماد برخی فریب خوردگان داخلی به آمریکا عنوان کرد و افزود: در طول اين 6 دهه، جنايات آمريکا که اولينش کودتاي 28 مرداد و آخرينش فتنه 88 بود که فتنه 88، هم نسخه ديگري از کودتاي 28 مرداد بود براي ساقط کردن انقلاب و نظام؛ اين مدت 60 ساله را که شما دقت کنيد، جز جنايت، جز خيانت، جز بي‌رحمي و سنگ دلي، جز قساوت و دشمني و آدم کشي از آمريکا به ايران هيچ‌چيز نرسيده است و ما چيزي ديگر در اين بررسيها نمي بينيم.

امام جمعه بوانات  به نقشه های شوم آمریکا بعد از انجام توافق هسته ای و تسلط این کشور بر ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا درصدد نفوذ در کشور ماست و مسئولين ما مراقب باشند، برجام و پسابرجام و پيشابرجام گردوئي نشود در دست کودکان که آنها را از اصل که حفظ انقلاب و دستاوردهايش است غافل شويم.

خطیب جمعه بوانات به هجوم دشمنان داخلی و خارجی به نهاد شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: مطابق نص صريح اصل 99 قانون اساسي اعلام نظر براي صلاحيت کانديداها بر عهده شوراي نگهبان است و مطابق اصل 98 نيز تفسير قانون اساسي نيز به عهده شوراي نگهبان است اين مطلب را بايد دقت کنيم که دشمن دوباره براي ما شبهه ايجاد نکند.

حجت الاسلام زارع در بخشی از سخنانش ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا (ع) ، ولایت پذیری را لازمه حفظ نظام دانست و اظهار داشت: امروز تنها راه نجات ما و موفقيت ما حضور زير پرچم ولايت و تقويت ولايتپذيري است، امروز حضرت احمدبن موسي(ع) براي ما الگوي حسنه و حجت شرعي است که به محضي که يک قدرت ظاهري پيدا کرديم مغرور نشويم و دين و مملکتمان و آخرتمان برايمان مهمتر از زندگي و مسئوليتهاي زودگذر دنيا باشد.

امام جمعه بوانات در جای دیگری از خطبه های نماز مسجد را نماد تلفیق دین و سیاست برشمرد و گفت: مسجد، مقر حاكميت و پايگاه فرماندهي پيامبر اعظم(ص) در مدينه بود. اصول و مباني دين مبين اسلام از اين پايگاه مقدس به مردم جهان عرضه گشت. از اين‏رو، مسجد، نماد تلفيق دين و سياست و محل ملاقات، گفت‏وگو و مذاكره آن‏حضرت با هيئت‏هاي سياسي بود. انتصاب كارگزاران و سفيران در مسجد صورت مي‏گرفت و اعتراض به حكومت و بركناري كارگزاران در مسجد طرح مي‏ شد.

خطیب جمعه بوانات ضمن تبریک هفته دولت از مسئولین خواست تا با حضور در مساجد مشکلات مردم را در این جای مقدس بررسی کنند.

وی افزود: امروز بايد امور مهم و مسائل اساسي کشور در مساجد طرح و بررسي شود و رويکرد اجتماعي به مساجد بيشتر شود. مساجد هميشه محل حل و فصل معظلات عمده مردم، شهرها و روستاها و کشور بوده، چه خوب است فرصتي فراهم شود و مردم از مسئولين دعوت کنند تا براي حل و فصل بعضي از امور به مساجد بيايند و معظلات و مشکلات را با هم درميان بگذارند .


 
کد مطلب : ۱۰۳۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما