۰
plusresetminus
احتمال حضور 16 تیم لیگ برتری در یک هشتم

«کارا» تنها امید شیرازی ها در فصل خزان!/ آیا تیم فوتبال «کارای شیراز» مانع از بروز یک اتفاق تاریخی در جام حذفی خواهد شد؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
با برگزاری دو بازی دیگر مرحله یک شانزدهم نهایی بازی های جام حذفی به پایان می رسد و این احتمال می رود که اتفاقی تاریخی در مرحله یک هشتم نهایی به وقوع بپیوندد.
تیم فوتبال کارای شیراز
تیم فوتبال کارای شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" جام حذفی فوتبال را همواره جام شگفتی سازها نامیده اند. جایی که در برخی فصل ها، تیمی از قعر جدول و یا لیگ های دسته دوم یا سوم فوتبال کشور در مصاف با بزرگان، شگفتی خلق می کند و به مراحل پایانی جام حذفی می رسد.
بر همین اساس، تاکنون چهره 14 تیم، از تیم های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شده است و تمامی آنها نیز تیم های لیگ برتری بوده اند. تنها دو بازی تا به ثبت اتفاقی منحصر به فرد باقی مانده است و احتمال می رود تمامی تیم های حاضر در مرحله بعد جام حذفی لیگ برتری باشند.
امروزی در بازی ماقبل آخر تیم های استقلال اهواز و کارای شیراز به مصاف یکدیگر می روند و در آینده ای نزدیک نیز تیم های نفت تهران و دیانای باقرشهر یکدیگر را ملاقات می کنند که در صورت صعود تیم های نفت و استقلال اهواز، امسال شاهد حضور 16 تیم لیگ برتری در مرحله یک هشتم نهایی خواهیم بود و از این نظر اتفاقی منحصر به فرد در فوتبال ایران رخ خواهد داد.
اما امید آن است که این اتفاق تاریخی رخ ندهد و تیم فوتبال کارای شیراز امروز پیروز مصاف با استقلال اهواز باشد چرا که فوتبال شیراز، طی سالیان گذشته در فصل خزان خود قرار داشته است و مدتهاست دیگر نه در لیگ برتر فوتبال و نه در جام های حذفی، نام و نشانی از تیم های مطرح شیرازی نظیر برق شیراز و یا فجر شهید سپاسی نیست.
بنابراین، تیم فوتبال «کارا» امروز می تواند کارستان کند و با شکست استقلال اهواز و صعود تاریخی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بار دیگر نشان دهد فوتبال شیراز هنوز زنده است.
کد مطلب : ۱۰۸۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما