۰
plusresetminus
گزارش تشییع «حبیب سپاه» از دمشق تا تهران+ تصاویر؛

سرلشکر باقری: تروریست‌ها در سوریه دفن خواهند شد/ امیر سیاری: شهید همدانی نقش مهمی در محور مقاومت داشت/ طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» و پرچم هیهات من الذله در کنار پیکر «حبیب سپاه»

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۲
رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح در حاشیه مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار همدانی، وی را بنیانگذار دفاع وطنی در سوریه عنوان کرد و گفت: حیف بود که چنین فردی در میدان نبرد شهید نشود و به برکت خون شهید همدانی تروریست‌ها در سوریه دفن خواهند شد.
سردار شهید همدانی
سردار شهید همدانی
به گزارش "حافظ نیوز"، سردار همدانی پنجشنبه شب در منطقه حومه استان حلب سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی- تکفیری به درجه والای شهادت نائل آمد.

مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی از مستشاران ارشد جمهوری اسلامی ایران در سوریه که شامگاه پنجشنبه در حومه حلب به شهادت رسید، با حضور جمع کثیری از مردم پایتخت در حسینیه حضرت زهرا(س) در میدان سپاه تهران برگزار شد.



طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در حسینیه سپاه
زمانی که سردار محسن رضایی در سخنان خود آمریکا را عامل فتنه بزرگ در جهان اسلام خواند، شعار مرگ بر آمریکا در حسینیه سپاه تهران بزرگ و در جوار پیکر شهید همدانی طنین انداز شد.

 وهب همدانی: پدرم گفت هدف اصلی شهادت نیست
وهب همدانی فرزند سردار شهید همدانی در حاشیه تشییع پدر خود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی فارس، گفت: آرزوی ایشان شهادت و سالها به دنبال آن بود.
وی تاکید کرد: اما صحبت سردار همدانی این بود که هدف اصلی شهادت نیست، هدف این است که شما در مسیری زندگی کنی که همیشه آماده شهادت باشی.
پرچم هیهات من الذله در کنار پیکر «حبیب سپاه»

در زمان تشییع سردار همدانی پرچم‌های هیهات من الذله در دستان مردم بود تا این پیام را به دشمنان برساند که دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) مرز نمی‌شناسد.
از دیگر نکاتی که توجه را به خود جلب می‌کرد بنرهایی بود که در محل برگزاری تشییع نصب شده بود، بنرهایی که سردار همدانی را «حبیب سپاه» نامیده بود و این جمله سردار را نمایان ساخته بود: « نمی‌توان با دشمن قدم زد و انتظار شفاعت شهدا را داشت»
* پیام سرباز به فرمانده
در جریان حضور سردار محسن رضایی در جمع تشییع کنندگان سربازی از نیروی زمینی سپاه خود را به او رساند و گفت: بخدا که نمی‌گذاریم یک نفرشان(تروریست‌ها) هم زنده بمانند.

پیکر مطهر سردار شهید همدانی بر دستان مردم شهیدپرور تشییع شد.




 


11:45- ناطق نوری: شهید همدانی یک سرباز معتقد به اخلاق اسلامی در مسیر ولایت و امامت بود / عضو مجمع تشخیص در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران: نتیجه این اخلاص و ارادت وی به اهل بیت بود که امروز بدرقه باشکوهی از سوی مردم برای آن شهید والامقام برگزار می‌شود


11:20- رفیق‌دوست: سردار همدانی از عناصر اصلی محور مقاومت در سوریه بود / وزیر سابق سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید همدانی: سردار همدانی با شهادت خود وظیفه الهی خود را تکمیل کرد/ تا یک سال دیگر داعش را در عراق و سوریه نابود می‌کنیم و ان‌شاءالله انتقام او را از تروریست‌ها خواهیم گرفت




10:12- امیر سیاری: شهید همدانی نقش مهمی در محور مقاومت داشت / فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید همدانی با اشاره به نقش‌آفرینی سردار همدانی افزود: اقدامات سردار همدانی در اذهان می ماند/ پیام شهادت ایشان این است که همه رزمندگان پای کار هستند

09:51- سرلشکر باقری: تروریست‌ها در سوریه دفن خواهند شد / رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح در حاشیه مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار همدانی، وی را بنیانگذار دفاع وطنی در سوریه عنوان کرد و گفت: حیف بود که چنین فردی در میدان نبرد شهید نشود/ به برکت خون شهید همدانی تروریستها در سوریه دفن خواهند شد

09:20-  مراسم عزاداری و وداع با پیکر سردار شهید حسین همدانی در حسینیه فاطمه الزهرا در حال برگزاری است.

09:15- دسته عزاداری دانشجویان بسیجی از مقابل لانه جاسوسی سابق به سمت میدان سپاه (محل تشییع شهید همدانی) حرکت کرده و به مراسم ملحق شدند.



09:10- رضایی: سردار همدانی در سوریه شهید شد تا ناامنی به تهران کشیده نشود / دبیر مجمع تشخیص در مراسم تشییع پیکر سردار همدانی گفت: سردار همدانی در ۸۰ عملیات در سوریه شرکت کرد/ سردار همدانی در ۸۰ عملیات در سوریه شرکت و ده‌ها لشکر ایجاد کرد/من هیچ جنگی را سراغ نداشتم که همدانی در آن غایب باشد

09:01- آغاز مراسم تشییع/ مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید اسلام با حضور فرماندهان ارشد نظامی، مقامات کشوری و سیاسی و با شرکت مردم تهران در حسینیه حضرت زهرا(س)  از پادگان ولیعصر آغاز شد.

در این مراسم سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، آخوندی وزیر راه و شهرسازی ، رئیسی دادستان کل کشور ، قالیباف شهردار و اعضای شورای شهر تهران و فرماندهان ارشد سپاه ، حجت الاسلام ناطق نوری و همرزمان شهید همدانی و جمع زیادی از مردم در مراسم وداع با پیکر شهید همدانی در حسینیه فاطمه الزهرا حضور دارند.


 


 




منبع: فارس و نسیم
کد مطلب : ۱۱۳۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما