۰
plusresetminus

110میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان قیرو کارزین اهدا شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۷
مدیر کمیته امداد قیروکارزین از اهدای 110 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد هم‌زمان با دهه ولایت خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، محمد مریدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با اعیاد قربان و غدیر و به‌منظور احترام به بنیاد خانواده و گرامیداشت دهه ولایت 110 میلیون ریال جهیزیه نقدی به 6 زوج زیر پوشش امداد قیروکارزین اهدا شد.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده افزود: نخستین و محبوب‌ترین نهاد در جامعه خانواده است و تأمین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی نیازمندان در آستانه ازدواج محسوب می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین با بیان اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان در دین اسلام بسیار مورد سفارش قرار گرفته است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 270 میلیون ریال به 14 نوعروس زیر پوشش این نهاد به‌عنوان کمک‌هزینه جهیزیه اهدا شده است.

 این مقام مسئول تصریح کرد: به‌منظور استحکام و پایداری خانواده و اهمیت آن، ضمن اهدای جهیزیه، دوره‌های آموزشی مهارت‌های همسرداری، مسائل پزشکی، تنظیم خانواده، ارتباط زوجین با یکدیگر و با اطرافیان و مسائل احکام و نماز نیز برای نوعروسان برگزار می‌شود.

مریدزاده خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با کمک خیران این شهرستان بتوانیم خدمات بهتری به این قشر از جامعه ارائه دهیم و تا زمینه شکل‌گیری زندگی مشترک مددجویان را فراهم کنیم.

وی در پایان افزود: هرچه مشارکت خیران در این امر بیشتر باشد، می‌توانیم در طول سال این کار خداپسندانه را انجام دهیم.
کد مطلب : ۱۱۳۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما