۰
plusresetminus

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و اداره بهزیستی قیرو کارزین

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قیروکارزین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد مریدزاده عصر امروز در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این تفاهم‌نامه مشترک در راستای مشاوره و پیشگیری و دستگیری از نیازمندان و بهره‌مندی از ظرفیت مراکز مشاوره بهزیستی بین خانواده‌های محروم زیرپوشش منعقد شده است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه می‌تواند نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب‌ها و معلولیت‌های خانواده‌های نیازمند داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال، ارتقا سطح آگاهی عمومی با نگاه ویژه به مشاوره و فرهنگ مشاوره، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های جامعه، به‌ویژه بین اقشار آسیب‌پذیر که در معرض خطر هستند و ایجاد زمینه لازم برای شناسایی افراد در معرض خطر و کنترل یا پیشگیری از آن را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مساعدت و یاری رساندن به خانواده‌هایی که در این راه موفق هستند 100 میلیون ریال وام تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌‌شود.

مریدزاده در پایان با بیان این‌که استفاده از ظرفیت‌های اداره بهزیستی می‌تواند راهگشای مسیر تعالی و پیشرفت مددجویان و کارآفرینی و بازتوانی آنان باشد بیان داشت: امضای این تفاهم‌نامه‌ها زمینه‌های مشترک همکاری و تعامل در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی، اطلاع‌رسانی عمومی و آموزش همگانی درباره آسیب‌ها و مسائل اجتماعی، اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی، هماهنگی در بررسی و شناسایی افراد مستضعف و آسیب‌پذیر و حمایت از آن‌ها و در نهایت خدمات بهینه به جامعه هدف و استفاده از ظرفیت ادارات در شهرستان در رفع و کاهش مشکلات را به همراه دارد.
کد مطلب : ۹۳۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما