۰
plusresetminus

حامیان ایتام در آباده 2میلیارد ریال کمک کردند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
مدیر کمیته امداد آباده از کمک 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام نیازمند زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، امیر باوندپوری از حمایت یک‌هزار و 700 حامی ایتام که به‌صورت دائمی سرپرستی 310 یتیم زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان را به عهده دارند خبر داد.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 2 میلیارد ریال کمک از طرف خیران و حامیان ایتام در راستای رفع نیازهای تحصیلی، درمانی، پوشاک و... ایتام زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است عنوان داشت: سرانه پرداختی هر حامی 200 هزار ریال و سرانه دریافتی هر یتیم زیرپوشش، یک‌میلیون ریال است که علاوه‌بر مستمری ماهانه خانواده، به‌حساب آنان واریز می‌شود.

باوندپوری با اشاره به اینکه حامیان و خیران علاوه‌بر کمک ماهانه، در مناسبت‌های مذهبی طول سال نیز از خانواده‌ها و ایتام زیرپوشش، حمایت مادی و معنوی می‌کنند از کمک 426 میلیون ریالی خیران در ماه رمضان برای اطعام و افطار ایتام خبر داد.

مدیر کمیته امداد آباده تصریح کرد: ایتام در این نهاد شناسنامه نیازمندی با اولویت‌های نیاز خانواده دارند که با مراجعه حامی، اطلاعات مربوط به نیاز یتیم و خانواده وی در اختیار حامی قرار داده می‌شود و پس‌ازآن کمک‌های حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهانه و سالانه به خیر نوع‌دوست، صرف اموری از قبیل خرید مسکن، تأمین جهیزیه، هدیه ازدواج، درمان و تحصیل ایتام می‌شود.

باوندپوری در پایان سخنان خود با تقدیر از خیران نوع‌دوست که در راستای رفع نیاز و حل مشکلات نیازمندان به‌ویژه ایتام زیرپوشش همگام با کمیته امداد حضور دارند شماره تلفن‌های 07144346688 و 07144335858 را برای پاسخگویی و راهنمایی مردم در راستای کمک به محرومان و نیازمندان اعلام کرد.
کد مطلب : ۱۱۵۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما