۱
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار، نماینده مردم شیراز در مجلس:

چرا باید با چند میلیمتر بارندگی، شهر شیراز با انواع مصیبت‌ها مواجه شود؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴
نگاهی به حوادث سال‌های گذشته در شیراز نشان می‌دهد سازمان‌های ذیربط در شیراز هیچ‌گاه برای مواجهه با برف و یا باران در حجم بالا آمادگی لازم را نداشته‌اند.
سیل در شیراز
سیل در شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز با توجه به بارشهای اخیر شهر شیراز گفت: علیرغم هشدارهای وزارت نیرو و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی در استان فارس و شهر شیراز، متاسفانه امروز شاهد بودیم با چند ساعت بارندگی بسیاری از معابر شهری در شیراز دچار آب گرفتگی شد و حتی برخی زیرگذرها و کنارگذرها نیز به زیر آب فرو رفت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: هم اکنون بر اساس مشاهداتی که داشته ایم، عبور و مرور شهروندان شیرازی در برخی خیابان های شیراز با اختلال جدی مواجه شده و خدمات رسانی دستگاه های مربوطه برای رفع معضلات پیش آمده نیز با کندی مواجه است.
ذوالانوار همچنین تصریح کرد: معمولا برای پیش گیری از وقوع چنین اتفاقاتی، از ماه ها قبل دستگاه های ذیربط مانورهای آمادگی برگزار می کنند تا با ایرادات و نقاط ضعف مجموعه کاری خود بیشتر آشنا شوند تا در هنگام بحران، بتوانند اوضاع را به خوبی مدیریت کرده و به مردم خدمات رسانی مناسبی داشته باشند.
وی در ادامه گفت: باید از دستگاه های ذیربط سوال شود که چرا علیرغم پیش بینی بارندگی و هشدار در خصوص وقوع سیل، نتوانسته اند شرایط را به گونه ای مدیریت کنند که این قبیل مشکلات پیش نیاید؟
نماینده مردم شیراز در ادامه خاطر نشان کرد: نگاهی به حوادث سالهای گذشته در شیراز نشان می دهد سازمان های ذیربط در شیراز هیچگاه برای مواجهه با برف و یا باران در حجم بالا آمادگی لازم را نداشته اند و علیرغم مشخص بودن ضعف ها و کاستی ها، این اتفاقات هر از چند سالی در شهر شیراز تکرار می شود.
ذوالانوار در انتهای سخنان خود نیز گفت: انتظار می رود مسئولان و دستگاه های ذیربط، زیرساخت های شهری را در سومین حرم اهل بیت(ع) به گونه ای مهیا کنند که شهر شیراز از بابت نزول رحمت الهی با انواع مصیبت هایی که ناشی از سوء مدیریت هاست مواجه نشود.
کد مطلب : ۱۱۸۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
سهیل
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا؟
زیرا ....بر صلاحیت علمی و کارآمدی در شیراز ارجحیت داشت!
آمدند رودخانه رو آسفالت کردند!
مسیل های شهرک گلستان بی هدف در بلوار دکتر حسابی رها شد! زیرگذرها هم مسیر دفع آب های سطحی و باران ندارند، به همین سادگی.