۰
plusresetminus
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز:

درب دانشگاه بر روی فتنه‌گران بسته شد/ به فتنه‌گران تریبون نمی‌دهیم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
میرمجیدی با اشاره به اینکه خط قرمز ما فتنه‌گران هستند، گفت: تأیید لغو این برنامه با نظر اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی بوده است.
فتنه
فتنه
به گزارش "حافظ نیوز"، مناظره سیاسی مشارکت زنان که قرار بود فردا توسط انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در دانشگاه شیراز برگزار شود، توسط این تشکل لغو شد.

سید حسین میرمجیدی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در جمع خبرنگاران پیرامون لغو مناظره ی مشارکت سیاسی در دانشگاه شیراز، گفت: متوجه شده‌ایم که خانم آذر منصوری 3 سال سابقه محکومیت در فتنه 88 را داشته است، به همین علت مناظره را لغو کرده‌ایم.

وی بیان داشت: از نظرات مخالفان استقبال می‌کنیم و حتی به تند ترین افراد تریبون خواهیم داد اما به محکومین فتنه تریبون نمی‌دهیم، همان طور که رهبر فرزانه تاکید کردند که فضای دانشگاه ها باید محل تضارب آرا باشد اما فتنه گران این حق را ندارند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه خط قرمز ما فتنه گران هستند، ادامه داد: تایید لغو این برنامه با نظر اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی بوده است.

میر مجیدی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در نظر است که مناظره مشارکت سیاسی زنان که یکی از دغدغه های اصلی است، در آینده برگزار شود.
 
کد مطلب : ۱۲۱۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما