۰
plusresetminus

«علی لاریجانی» نیز به ائتلاف اصولگرایان پیوست/ آغاز کار شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان/ «حدادعادل» سخنگو شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
گروه ۴ نفره‌ای که با حضور علی لاریجانی، آیت‌الله مقتدایی، علی اکبر ناطق نوری و علی اکبر ولایتی، برای چند نوبت تشکیل جلسه داده بود، رسماً جلسات خود را پایان داد.
ائتلاف فراگیر اصولگرایان
ائتلاف فراگیر اصولگرایان
به گزارش "حافظ نیوز" علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی و از شخصیت‌های باسابقه اصولگرا طی روزهای اخیر به ائتلاف حداکثری اصولگرایان پیوسته است.

علی لاریجانی بر همین مبنا، ائتلاف‌هایی که سابقاً در آن حضور داشت را منحل کرده است. گروه ۴ نفره‌ای که با حضور علی لاریجانی، آیت‌الله مقتدایی، علی اکبر ناطق نوری و علی اکبر ولایتی، برای چند نوبت تشکیل جلسه داده بود، رسماً جلسات خود را پایان داد.

در همین ارتباط، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از انتخاب غلامعلی حداد عادل به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

حدادعادل به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس و عضو کمیته هشت نفره اصولگرایان در جلسات وحدت اصولگرایی حضور دارد.

ائتلاف اصولگرایان با حضور دبیران احزاب و تشکل‌های اصولگرا و شخصیت‌های مطرح جریان اصولگرایی تاکنون یک نشست وحدت با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار کرده و این نشست‌ها برای جمع‌بندی موضوع وحدت ادامه دارد.

همچنین حجت‌الاسلام تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، تاکید کرد: به زودی خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایی منتشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان نیز در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر این شورا، اظهار داشت: در این جلسه نام شورای هماهنگی اصول‌گرایان به شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان تغییر نام داد.

وی ادامه داد: براساس این تصمیم‌گیری، مقرر شد شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان یک سخنگو داشته باشد که براساس اتفاق نظر همه اعضا، آقای حدادعادل به‌عنوان سخنگوی این شورا منصوب شد و مورد تأیید آیت‌الله موحدی‌کرمانی نیز قرار گرفت.

منابع خبری: فارس - تسنیم
 
کد مطلب : ۱۲۳۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما