۰
plusresetminus
عسگری مشاور هاشمی رفسنجانی:

لاریجانی بسیار خوب انجام وظیفه کرد/ زمینه برای نائب‌رئیسی عارف وجود دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲
حجت‌الاسلام تیمور علی عسگری درباره احتمال نائب‌رئیسی عارف گفت که اگر او قبول کند، زمینه برای پذیرفتن این سمت فراهم است.
لاریجانی بسیار خوب انجام وظیفه کرد/ زمینه برای نائب‌رئیسی عارف وجود دارد
حجت الاسلام تیمور علی عسگری مشاور هاشمی رفسنجانی که به‌گفته خود همچنان در جلسات مشاوران رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا" با بیان اینکه مجلس آینده مجلس اعتدال و عقلانیت خواهد بود، درباره ریاست مجلس آینده گفت: بین لاریجانی و عارف به‌‌عنوان چهره‌های معتدل هماهنگی وجود دارد و اگر این دو نفر هماهنگی عقلانی توأم با تدبیر داشته باشند، مجلس آینده هیئت رئیسه خوبی خواهد داشت.
وی افزود: مسلماً تفاوتی بین این دو نفر نیست چراکه امتیازاتی از نظر مدیریت و تجربه لاریجانی و امتیازاتی نیز آقای عارف دارد و از آنجاکه هیئت رئیسه مجلس شامل رئیس و دو نائب‌رئیس است باید بین این دو نفر تقسیم کار صورت گیرد.
حجت‌الاسلام عسگری در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است عارف نائب‌رئیس مجلس شود، گفت: اگر وی قبول کند زمینه برای پذیرفتن این سمت فراهم است.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه بین دولت و مجلس آینده هماهنگی وجود خواهد داشت درباره عملکرد لاریجانی در همراهی با دولت اظهار داشت: عملکرد لاریجانی در موضوع برجام و بسیاری موارد دیگر ثابت کرد همراه دولت است و دولت را کمک می‌کند و همان‌طور که دکتر ظریف مسئله هسته‌ای را در حوزه مذاکرات خارجی پیش برد، لاریجانی نیز در حوزه داخلی انجام وظیفه بسیار خوبی در این زمینه کرد.
کد مطلب : ۱۳۶۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما