۰
plusresetminus

انتقاد شدید آیت الله مکارم شیرازی به اقدام فائزه هاشمی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: دیدار دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی با یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت، جرم و از نظر شرعی قابل تعقیب است.
به گزارش "حافظ نیوز" ، این مرجع تقلید در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، گفت: شنیدیم دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است.

وی به این کار اعتراض شدید کرد و ادامه داد: اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می‌کند یا نه؟ دیدم متأسفانه خبری نیست. تا اینکه امروز شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: ولی چرا دیگران سکوت کردند؟ مگر این کار یکی از منکرات مسلم نیست؟ آیا جای نهی از منکر ندارد؟ بنده به سهم خود اینگونه کار‌ها را شدیدا محکوم می‌کنم و معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می‌شود و می‌توان مجرم را تعقیب کرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به خاطر دشمنی آن‌ها با اسلام و توطئه بر ضدّ مسلمانان نیست بلکه آن‌ها به یقین جزء عوامل بیگانه مانند آمریکا و اسرائیل هستند. مهم‌ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آن‌ها در اسرائیل است و در طول تاریخ حیات منفور آن‌ها، همواره دشمنان اسلام به عنوان یک ابزار از آن‌ها استفاده کرده و می‌کنند و ممکن است این گونه کار‌ها مقدمه‌ای برای به رسمیت شناختن آن‌ها باشد.
منبع:الف
کد مطلب : ۱۴۰۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما