۰
plusresetminus

تاملی بر چرایی و حواشی دیدار فائزه هاشمی با رهبران فرقه ضاله بهائیت

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۹
چرا فائزه هاشمی به دیدار بهائیان رفته و عکس های این دیدار را علنی کرده است؟
دیدار فائزه هاشمی با بهائیان
دیدار فائزه هاشمی با بهائیان
حافظ نیوز/ سرویس سیاسی در هفته ای که گذشت، دیدار تاسف بار فائزه هاشمی رفسنجانی با رهبران فرقه ضاله بهائیت به سوژه نخست بسیاری از محافل سیاسی رسانه ای کشور تبدیل شد.
پس از انتشار عکسهای این دیدار، موجی از مخالفت ها و ابراز تاسف ها از سوی مراجع تقلید، روحانیون و چهره های سیاسی از هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا در این باره مطرح شد. روزنامه جمهوری اسلامی نیز در همین رابطه به سراغ آیت الله هاشمی رفت و در این باره از وی سوال کرد. هاشمی نیز در پاسخ، ضمن ابراز تاسف از دیدار صورت گرفته و اعلام اینکه فرقه بهائیت را یک فرقه استعمار ساخته و منحرف می داند گفت: "فائزه اشتباه بدی کرده و باید این حرکت اشتباهش را جبران کند."
اما این پایان ماجرا نبود چرا که فائزه در گفتگو با یورونیوز گفت: "موضع من نسبت به بهایی‌ها، موضع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این‌گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست."
همزمان با این اتفاقات، رسانه های بیگانه نیز دست به کار شدند و ضمن بهره برداری از این رویداد و پوشش خبری گسترده آن، از آب گل آلود ماهی صید کردند.
اما سوال اساسی این است که چرا فائزه هاشمی به دیدار بهائیان رفته و عکس های این دیدار را علنی کرده است؟ آیا وی نمی داند که بهائیت یک دین یا فرقه مذهبی نیست بلکه یک تشکیلات استعمار ساخته و منحرف است که برای از بین بردن پایه های انقلاب اسلامی تا به امروز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است؟
آیا وی از نقش مخرب بهائیت در جنایت های رژیم پهلوی و همچنین توطئه های بسیار آنها حین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی اطلاع است؟

در پاسخ به این سوالات، جوابهای متنوعی می توان داد که در این مقال، قصد پرداختن به آنها را نداریم اما نکته حائز اهمیت آنکه آیا اشخاصی که تا این حد در تشخیص دشمنان اسلام و شریعت محمدی دچار خطا و اشتباه هستند آیا می توانند در متن تصمیم گیری و تصمیم سازی برای برخی گروه های سیاسی که درون نظام تعریف می شوند، قرار بگیرند؟
تهیه و تنظیم: محمد هادی صفایی

 
کد مطلب : ۱۴۰۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما