۰
plusresetminus

ترور بیولوژیک «نادر طالب زاده» تایید شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
امیدواریم افشای این مسئله آغازی برای جدی گرفتن مسائلی از این دست توسط مسئولین مربوطه باشد.
نادر طالب زاده
نادر طالب زاده
به گزارش "حافظ نیوز" چندی پیش با خبر شدیم که حال عمومی نادر طالب‌زاده مساعد نیست و متاسفانه در بیمارستان بستری شده است. طی پی‌گیری‌هایی که برای با خبر شدن از شرایط جسمی وی انجام شد دریافتیم علاوه بر مشکل قلبی که طالب‌زاده را آزار می‌دهد، وی از سرفه‌های شدید خونی نیز رنج می‌برد. نادر طالب زاده درباره شرایط فعلی‌اش مصاحبه مختصری را انجام داد که از برخی مسائل در زمینه ترور بیولوژیک خودش برای اولین بار پرده برداشت.
در بخشی از متن  گفتگوی فارس  با نادر طالب زاده که به اصرار خبرنگار این خبرگزاری صورت گرفت آمده است:
شایعه‌ای یا نظری وجود دارد که طی سفری که نزدیک به یک سال و نیم پیش به یکی از کشور‌های عربی داشته‌اید چمدان شما را به موادی آلوده کرده‌اند و به نوعی قصد ترور بیولوژیکی شما را داشتند و از آن پس حال شما تغییر کرده و دچار سرفه‌های خونی شده‌اید.
طالب‌زاده: ”خلاصه‌اش این است. یک سال و نیم پیش به گروهی از لبنان برای راه پیمایی اربعین به عراق رفتم. که چمدان من را از هتلی که در نجف بودم از میان صد‌ها چمدان برداشتند و 5 الی 6 روز بعد در کربلا نصفه شب تحویلم دادند. لب تاپ من را خالی و بررسی های‌کامل را انجام داده بودند. از همان روز که چمدان‌ را تحویل گرفتم و درب آن را باز کردم  و وسایلم را لمس کردم حالم بد شد اما متوجه این ماجرا نبودم تا اینکه با مراجعه به پزشک متوجه شدم یک آلودگی بیولوژیکی مرگبار به من منتق شده است.“
امیدواریم افشای این مسئله آغازی برای جدی گرفتن مسائلی از این دست توسط مسئولین مربوطه باشد. نادر طالب زاده فرد آگاهی که بارها در برنامه‌های آشکارسازی چهره کشور‌های استعمار گر تلاش داشته است و از جمله افراد برجسته و شناخته شده و باسواد در این زمینه است در این مصاحبه به دور از هیچ غلو و بزرگ‌نمایی با سرفه‌های ممتد و بی‌رمقی تمام و با نیت، برای آگاهی و اطلاع رسانی افکار عمومی مصاحبه را به اتمام رساند.
امیدواریم این فعال فرهنگی هرچه سریعتر به شرایط خوب جسمی خود برسد. انشالله
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما