۰
plusresetminus
حقدل رئیس شورای شهر شیراز:

هیچ مسئول و یا فعال سیاسی حق ندارد عنوان یوم‌الله را برای پیروزی جناحی و گرایشات سیاسی به کار ببرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
غلام مهدی حقدل بعدازظهر امروز در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: ترورهای کور منافقین و گروه‌های تکفیری و وهابی در فراز و نشیب تاریخ انقلاب ملت ما به یکی از قربانیان تروریسم بدل ساخت هرچند این‌که تعداد زیادی را در کشور ما به خاک و خون کشیدند.
غلام مهدی حقدل
غلام مهدی حقدل
به گزارش "حافظ نیوز" غلام مهدی حقدل در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: ترورهای کور منافقین و گروه‌های تکفیری و وهابی در فراز و نشیب تاریخ انقلاب ملت ما به یکی از قربانیان تروریسم بدل ساخت هرچند این‌که تعداد زیادی را در کشور ما به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش نیز روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند و این بدترین تروریست‌ها نیز به اعماق تاریخ خواهند رفت.

حقدل در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ما در گرایش و حب به گروه‌های سیاسی باید رعایت اعتدال را کرده و به دیگر گروه‌ها توهین نکنیم چنانکه یکی از مسؤولان استان سه روز را یوم‌الله خواند و یکی را 22 بهمن و دو دیگر را پیروز شدن دو جریان انتخاباتی دانست و به این ترتیب 22 بهمن را در کنار دو موضوع با ابعاد کوچک‌تر نشاند.

وی تصریح کرد: یوم‌الله واژه اسلامی بوده، معنای بزرگی دارد چنانکه در 22 بهمن جنودالله بر جنود شیطان پیروز شدند اما این موضوع در روزهای دیگر مصداق ندارد و این سخن ناشی از جهل به واژه یوم‌الله بوده و هست.

حقدل بیان کرد: ما از بسیاری از افراد که می‌خواستند در برابر این موضوع واکنش نشان دهند خواستیم واکنش نشان هند تا آرامش استان حفظ شود چون تمام نیروها را خدمتگزار مردم می‌دانیم اما این‌گونه اقدامات که با عدم اطلاع از معنای یوم‌الله بوده می‌تواند اختلافات را در بین مردم کلید بزند و جو همدلی فارس را خدشه‌دار کند.

وی ادامه داد: به یمن تلاش استاندار فارس، امام‌جمعه شیراز و شورای شهر امروز اتحاد و همدلی در این شهر و استان حاکم است و نباید به‌عناوین‌ مختلف دچار آسیب شود.

افتتاح قبرستان بهشت احمدی و 60 پروژه شهری از موارد دیگری بود که رئیس شورای اسلامی شهر شیراز آن را واجد برکات بسیار برای شهر دانست.

محمد حق‌نگر نایب‌رئیس کمیسیون خدمات شهری شیراز نیز در این جلسه تعطیل شدن همایش‌های گردشگری، آب ‌و تاب‌آوری زیست‌بوم شیراز که مقرر بود توسط شهرداری برگزار شد را مورد انتقاد قرار داد.

منبع: فارس
کد مطلب : ۱۵۰۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما