۰
plusresetminus
به بهانه زمزمه های بازگشت یک فرد خاص به یک سازمان خاص!

«فرصت طلبی سیاسی» و حکایت آنهایی که همواره در قدرت می مانند!

تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۹
آیا جز این است که فرصت طلبان سیاسی، همواره می خواهند به هر قیمت ممکن در قدرت باقی بمانند و مناصب مدیریتی خود را در دولت های مختلف همچنان حفظ کنند؟
یک چهره خاص
یک چهره خاص
حافظ نیوز/ سرویس سیاسی عدم ثبات سیاسی و فرصت طلبی یکی از آفت های جدی موجود در عرصه سیاست کشور ماست. گاهی وقت ها، یک چهره مشهور سیاسی به دلایل گوناگون رنگ و بوی یک فرد آرمانگرا، اصولی و ارزشی را به خود می گیرد و گاهی دیگر تبدیل به یک اطلاح طلب دوآتشه می شود!
 استان فارس نیز به مانند دیگر استانهای کشور از این قاعده مستثنی نبوده و طی دهه های گذشته، چهره های سیاسی بسیاری را می توان نام برد که گاهی از معتمدین و فعالان یک جریان سیاسی بوده اند و چند سال بعد، سر از جریان سیاسی مقابل درآورده اند و مواضعی بعضا 180 درجه مخالف سوابق سیاسی خود اتخاذ کرده اند.
بر همین اساس، خبرنگار "حافظ نیوز" مطلع شد یکی از مدیران سابق استان که زمانی به عنوان یک فرد ارزشی پا به استان گذاشته و در طول زمان مدیریت خود اقدامات تاسف برانگیزی همچون "مستند مَهامرد" بیشتر بدانید را در کارنامه خود داشت، پس از طی زمان مسئولیت به یکی از استانهای مرکزی کشور نقل مکان کرده و با تصدی سمتی در استانداری این استان، تبدیل به یک اصلاح طلب دوآتشه و مدافع مواضع دولت تدبیر و امید شده است به نحوی که طی یک سال اخیر، مصاحبه های متعددی از این فردِ با هویت معلوم در فضای سایبری موجود است که وی، در دفاع از جریان اصلاح طلب و دولت تدبیر و امید، انجام داده است. حال، با ایجاد تغییر و تحول در یکی از نهادهای انتصابی کشور، زمزمه بازگشت وی به این سازمان مجددا به گوش می رسد و بر همین اساس، چند وقتی است که این شخص مجددا در حال نزدیکی و ارتباط گیری با برخی چهره ها و جریانات ارزشی است.
مسلما فرصت طلبی و عدم ثبات سیاسی، مسئله ای نیست که از چشم مردم و رصد افکار عمومی مخفی و دور بماند اما نکته اینجاست که چنین اشخاصی، با چه هدفی دست به چنین اقداماتی می زنند؟
آیا جز این است که این گروه معدود و قلیل سیاسی، همواره می خواهند به هر قیمت ممکن در قدرت باقی بمانند و مناصب مدیریتی خود را در دولت های مختلف همچنان حفظ کنند؟
آیا چنین اشخاصی که شناسایی آنها نیز کار سختی نیست، افرادی هستند که بتوان سرنوشت یک ملت را به دست آنها سپرد و در مناصب تصمیم گیری و تصمیم سازی حساس به کار گمارد؟!
نویسنده: سجاد زارع
 
کد مطلب : ۱۵۵۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
قشنگ معلومه دارین به کشفی میزنید عکسشو مات کردید اما همه چیز معلومه
شهروند شیرازی
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای استان فارس متاسفم که قدر داشته هاش رو نمیدونه
باقر کشفی کسیه که اسم فارس رو در کشور زنده کرد
کسی هست که برای اولین بار صدا و سیمای مرکز یک استان رو ۲۴ ساعته کرد
کسی هست که با برنامه خوشا شیراز در سطح ملی مخاطب میلیونی جذب شبکه استانی فارس کرد
واقعا این مرد نمونه بود براتون متاسفم که خدمات برجسته این مرد رو ندیدید و صرفا به خاطر نگاه سیاسی و تعلق حزبیتون این مرد شریف رو کوبیدید
feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا گیر دادید به این بنده خدا؟ اینکه از فارس رفته و بازنشست هم شده
feedback
Iran, Islamic Republic of
احسنت
یکی از مشکلات کشور همین آدمها هستن که با تغییر روئسای جمهور تغییر جهت میدن
کیا
feedback
Iran, Islamic Republic of
عکس تابلو که کیه انقدر ضایع کار کردید هر بنی بشری میفهمه
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
مقاله روشنگرانه ای بود خدا قوت
مطلع
feedback
Iran, Islamic Republic of
مزید استحضار باید بگم جناب کشفی که شما عکسشو زدید و فکر میکنید با این مات کردن تصویر کسی نمیفهمه کیه همون شخصیه که تبدیل به یکی از ارکان اصلی دولت تدبیر و امید در قزوین شد فقط کافیه یه سرچ ساده بکنید
اصلاح طلب
feedback
Iran, Islamic Republic of
سگ های پاچه گیر جناح رسات دوباره به جان مدیران افتادند