۱
plusresetminus

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شد/ کلینتون شکست را پذیرفت/ پیام پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا چیست؟/ گاف مشترک روزنامه های اصلاح طلب و «خبر جنوب»: کلینتون رئیس جمهور آمریکا شد! + عکس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳
با پیروزی تامپ، انگار همه معادلات به هم خورده و آنها که رای شان بی کیفیت تلقی می شد و در معادلات سیاسی و اجتماعی آمریکا به هیچ انگاشته می شدند، دست به کاری بزرگ زده اند. کاری بزرگ و شوک آور برای مردم آمریکا و البته جامعه جهانی!
ترامپ رئیس جمهور آمریکا
ترامپ رئیس جمهور آمریکا
به گزارش "حافظ نیوز" انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با یک نتییجه غیرمنتظره همراه شد و دونالد ترامپ یک چهره غیرسیاسی و البته غیر متعادل پس از عبور از سد جمهوری خواهان در انتخابات درون حزبی و خلق یک شگفتی، این بار شگفتی‌ای بزرگ‌تر را در انتخابات سراسری ایالات متحده رقم زد و بر هیلاری کلینتون پیروز شد؛ رقیبی که عمده رسانه‌های آمریکا و غول‌های خبری بین‌المللی به همراه گروهی عظیم از سیاستمداران جهان و آمریکا، مطرح ترین سلبریتی‌های آمریکا، یک ارتش از مبلغین و صدها میلیون دلار سرمایه را پشتوانه‌اش داشت اما نتوانست بر یک میلیاردرِ پراشتباه، فاسد الاخلاق و جنجالی فائق آید.
در عین حال، کلینتون شکست در انتخابات آمریکا را پذیرفته است.

پیام پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا چیست؟
اگر نگاهی به طبقه ای از مردم آمریکا که به ترامپ رای داده اند بیاندازیم، درخواهیم یافت که رای ترامپ، بیشتر از سوی مردم طبقه مستضعف و متوسط شهری جامعه آمریکا بوده و روشنفکران، سرمایه داران، چهره های مشهور سینمایی و حتی اساتید دانشگاه و بالاتر از آن، لابی های صهیونیستی در ظاهر پشتیبان ریاست جمهوری و پیروزی کلینتون بوده اند.
حال، با پیروزی تامپ، انگار همه معادلات به هم خورده و آنها که رای شان بی کیفیت تلقی می شد و در معادلات سیاسی و اجتماعی آمریکا به هیچ انگاشته می شدند، دست به کاری بزرگ زده اند. کاری بزرگ و شوک آور برای مردم آمریکا و البته جامعه جهانی!
البته به نظر می رسد ترامپ بیشتر یک بیزینس مَن و تاجر باشد و آنچنان که وانمود می کند، در برابر کشورهایی که آنها را خطر می داند از مشت آهنین استفاده نخواهد کرد و بیشتر می توان روی تعاملات پشت پرده با وی حساب باز کرد.

گاف مشترک روزنامه های اصلاح طلب و «خبر جنوب»: کلینتون رئیس جمهور آمریکا شد!

گاف بزرگ برخی روزنامه های اصلاح طلب:کلینتون پیروز انتخابات !

کد مطلب : ۱۵۶۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما